
نوشته اصلی توسط
ترنج خانوم
ممنون بابت جوابتون. غلط املایی داشتن نشونه کم مطالعه کردنه...از این بابت این موضوع رو گفتم.
ترنج جان،
من خودم هم به غلط املایی حساسم. هرچند سعی کردم حساسیتم را کمتر کنم و حتی تازگی بعضی غلطها را دوست دارم 
اگه دقت کنی می بینی غلط املایی بین آقایون بیشتر از خانمهاست (شاید به اندازه خانمها دقت ندارند، شاید براشون مهم نیست یا توانایی مغزشون تو این قسمت ضعیف تر از خانمهاست)
همونطور که خانمها در رانندگی ضعیف تر هستند ( دید سه بعدی آقایون بهتره، قدرت تمرکزشون بیشتره و ...)
ااخیرا هم جایی خوندم که یک علتش هم این هست که اتومبیلها برای مردان طراحی شدند و از نظر ارگونومی طراحی مناسبی برای زنان ندارند.
به هر حال،
اگر این ضعفی که می گید مشکل چندانی ایجاد نمی کنه، شاید بتونی با دونستن علتش و همینطور بررسی میزان تاثیرش در زندگیتون، اون را نادیده بگیری.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : جمعه 10 مرداد 93 در ساعت 18:19
علاقه مندی ها (Bookmarks)