به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 43

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 آبان 97 [ 09:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-31
    نوشته ها
    537
    امتیاز
    8,891
    سطح
    63
    Points: 8,891, Level: 63
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,224

    تشکرشده 1,090 در 430 پست

    Rep Power
    87
    Array
    سلام مهسا خانوم
    من دو تا از زنموهام پزشکن یکیشون پزشک زنانه که مطمئن باشین چندین برابر شما در حال حاضر در امد داره . عموهامم یکشون مدرک فوق لیسانس و دیگری دکترای زمین شناسی .
    عموهام از لحاظ پدری پشتوانه مالی خیلی خوبی داشتن ولی در هر صورت در امد زنموهام چند برابر اوناست . اما زندگی بسیار خوبی دارن جفتشون .

    من به شما نمیگم با این اقا ازدواج کن چون شما این موضوع درامد رو عنوان کردی و فردا هر مشکلی هر دعوای کوچیکی یا هر چیز ساده ای پیش بیاد ممکنه درامدتو بزنی تو سر این اقا . اگه چنین طرز تفکری داری به هیج وجه باهاش ازدواج نکن.

    اما به عنوان خواهر کوچیکت بهت میگم لطفا گول درامدتو نخور . تو این دور و زمونه پسر خوب که اهل هیچی نباشه خوانواده فرهنگی خوب و مهمتر اخلاق و رفتار خوب داشته باشه (و شما از لحاظ خوانوادگی در یک سطح هستین جون پدر و مادر شمام فرهنگی بودن) کم پیدا میشه .

    یه خانوم دکتری میشناسم درامد خیلی بالایی داره ولی شوهرش معمولی و مهندسه . بعد از چند سال زندگی یه مشکلی واسه سلامتیش به وجود اومده که صداش خوب در نمیاد زیاد نمیتونه حرف بزنه و این مخصوصا واسه یه پزشک اصلا خوب نیست و با وجود چندین بار جراحی هنوزم تومورش خوب نشده دیگه درامدش چه اهمیتی داره در واقع شوهرش داره با یه زن مریض زندگی میکنه .
    منظور من فقط اینه که خدای نکرده به خاطر درامدت مغرور نباشی و میزان سنجشی که واسه ادما داری درامدشون نباشه .
    منم مثل شما یه دخترم شغل ثابت دارم و درامدم بد نیست شاید از خیلی اقایون بیشتر. اگه خواستگاری داشته باشم بیکار و اسو پاس باشه قبول نمیکنم اما اگه ادم خوبی پیدا شه که بتونه زندگیو بچرخونه حتما قبول میکنم .

    و یه چیز دیگه حواست باشه بعد از ازدواج زن و شوهر زندگیشون تقسیم میشه حتی در امدشون نمیتونی بگی من پولم واسه خودمه باید انقد قلب بزرگی داشته باشی که درامدتو بدون هیچ چشم داشتی با شوهرت تقسیم کنی و در عین حال بهش نشون بدی مرد زندگیته و تکیه گاهت . نه اینکه به خاطر درامدت دائم بهش نشون بدی من یه زن مستقلم و بهت احتیاجی ندارم . زندگی هردوتونه .

    اگر فکر میکنی چنین طرز تفکری نداری اون پسرو بدبخت نکن . میتونی با یه مشاورم صحبت کنی.

    راستی ازین پسرای خوب ندارین واسه ما بفرستین ؟
    همیشه لبخند بزن......
    برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
    گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..


  2. 8 کاربر از پست مفید anisa تشکرکرده اند .

    amir1364af (شنبه 11 مرداد 93), m.reza91 (جمعه 10 مرداد 93), mahsa_m (جمعه 10 مرداد 93), shekasteh (جمعه 07 شهریور 93), فرهنگ 27 (جمعه 10 مرداد 93), کامران (شنبه 11 مرداد 93), کاغذ بی خط (جمعه 10 مرداد 93), معاون کلانتر (جمعه 10 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.