شاید خدا همین چیزها رو میبینه به بعضی ها پول نمیده.....خدا کنه واقعا دکتر هم باشید..یه هفته پیش رفتم دندن پزشکی با یک هزینه هنگفتی مثلا درستش کرده.به یک هفته نکشیده در اومد از جاش چیزی که پر کرده بود.اصلا قصد بیحرمتی ندارم اما خیلی بیشتر از حقتون از ملت بیچاره دارید پول میگیرید بعد خوشحالم هستید درامدتون خوبه.مگر یه الگام که باهاش دندن روپر میکنید پولش چقدره؟ از طلا که دیگه گرونتر نیستش که.برا کمترین کاری که میکنید کمتر از 300 نمیگیرید خوشحالم هستید با این پولا خونه و ماشینم دارید.یک دکتری بو د خواستگار نداشت خب طرف میگه این توقعش زیاده برای چی براش جلو برم.شما مجرد بمونی بهتره .همون پول ملت بد بخت رو بگیر ازشون و جمع کن و خوش باش و به در امد 1500 بگو پول خرد
بعد اون بیچاره ایکه مهندسی خونده و الحق والانصاف هم واقعا سخته مخصوصا رشته برق باید درامدش 1500یا همون پول خرد شما باشه.مملکت گل و بلبه دیگه








علاقه مندی ها (Bookmarks)