به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 58

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 اسفند 95 [ 16:48]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    3,335
    سطح
    35
    Points: 3,335, Level: 35
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1

    تشکرشده 162 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array
    پریشب که داشت عید فطر می شد تو اتوبوس داشتم برمی گشتم خونه همه حرف عید رو می زدند نمی دونم چرا خیلی دلم گرفت و بدون اینکه بتونم خودم رو کنترل کنم اشکام بی صدا می اومد یادم اومد که چقدر تو این دنیا بی کس و گرفتارم یادم اومد این سومین عید فطری که دلشکسته خدا رو صدا می زنم و تنها خودش می دونه که چقدر سوختم ... همونطوری اشکام سر می خورد پایین که یه آقایی به راننده گفت یه آهنگ شاد بگذار همه اشکشون دراومد راننده هم حرفش رو گوش کرد اولش از خودم خجالت کشیدم بعد تو دلم به خودم خندیدم چون من اصلا متوجه اطرافم نبودم به آهنگ غمگین راننده کار نداشتم. ولی بعدش از خدا خواستم یه کمی دلش برای من بسوزه من بی آبرو شدم شخصیتم داغون شد . راستی یه خبر برای کار رفتم یه شهر دیگه حالا درد و رنج غربت و زخم زندگیم رو باید با هم تحمل کنم ... چاره ای نیست زندگی خرج داره دادگاه خرج داره ...
    برام دعا کنین
    خدایا چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم،و چگونه امیدم را از تو قطع کنم‏ و حال آنکه تو تویى،خدایا!آنگاه که از تو نخواهم که به من عطا کنى پس کیست که از او درخواست عطا کنم؟ خدایا!آنگاه که تو را نخوانم تا مرا اجابت کنى،پس کیست که او را بخوانم تا اجابتم کند؟،خدایا!آنگاه که به‏ سوى تو زارى نکنم تا به من مهرآورى،پس کیست که به جانب او زارى کنم تا به من مهر آورد،خدایا!چنان‏که دریا را براى موسى)درود خدا بر او(شکافتى و نجاتش دادى،از تو درخواست مى‏کنم بر محمّد و خاندانش درود فرستى و از آنچه در آن‏ گرفتارم مرا رهایى بخشى،و بر من گشایش دهى گشایشى فورى نه دیر،به فضل و مهربانى‏ات،اى مهربان‏ترین مهربانان.

  2. کاربر روبرو از پست مفید امیدوار92 تشکرکرده است .

    ali -guilan (پنجشنبه 29 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. یک هفتس بخاطر دست بزن شوهرم برگشتم خونه پدرم کمک کنید تصمیم درست بگیرم
    توسط maryam 7165 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 تیر 97, 01:08
  2. سیاست زنانه یعنی انجام چه کارهایی؟
    توسط زهراخانم در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 مرداد 94, 13:08
  3. یک هفته است که ازش خبر ندارم، یعنی بی خداحافظی رفت؟
    توسط Narges s در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 تیر 92, 23:52
  4. یعنی غلطي هست كه نكرده باشيد؟
    توسط anosh در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 18 مهر 87, 21:50

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.