چون همکارتون هستن بهتره فعلا بیخیال بشید.چون ممکنه باعث اذیتتون در محیط کاری و فراری دادن شما از محیط کاری باشد.
پس فعلا صبر کنید و سعی کنید مثل قبل به چشم همکار باهاشون برخورد کنید.
چیزی که مهمه اینه که شما باید در فکر و خیال خود هم ایشون رو فقط به چشم همکار ببینید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)