lord.hamed !
سلام !
نوشته تون عالی بود ! نکته سنج !!!
من در بعضی از این جملات عدم مسئولیت پیذیری رو به مقدار زیاد دیدم !
...
![]()
تشکرشده 143 در 53 پست
lord.hamed !
سلام !
نوشته تون عالی بود ! نکته سنج !!!
من در بعضی از این جملات عدم مسئولیت پیذیری رو به مقدار زیاد دیدم !
...
![]()
ddd (دوشنبه 21 آذر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)