خوب من ۷ سال تنها زندگی کردم که ۴ سالش برای فوق لیسانس و مدارک دیگه توی اروپا بودم. مگه میشه رابطه نبوده باشه ولی در رابطه که داشتم طبق عرف اسلام صیغه کرده بودم حدود یک سال و نیم. انسان بی بند و باری نیستم اما مثل هر آدم زنده ی دیگه نیازایی داشتم. خونوادم صلاح نمی بینن اینو به ایشون بگم و میگن بعدها طعنه میشه. خودمم شرمم میاد بهش بگم... دیگه دارم به این نتیجه میرسم که رابطه رو تموم کنم...درسته آیا?









علاقه مندی ها (Bookmarks)