خوب من ۷ سال تنها زندگی کردم که ۴ سالش برای فوق لیسانس و مدارک دیگه توی اروپا بودم. مگه میشه رابطه نبوده باشه ولی در رابطه که داشتم طبق عرف اسلام صیغه کرده بودم حدود یک سال و نیم. انسان بی بند و باری نیستم اما مثل هر آدم زنده ی دیگه نیازایی داشتم. خونوادم صلاح نمی بینن اینو به ایشون بگم و میگن بعدها طعنه میشه. خودمم شرمم میاد بهش بگم... دیگه دارم به این نتیجه میرسم که رابطه رو تموم کنم...درسته آیا?


نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
پس رابطه هایی بوده،حقیقتو بهش بگو.نهایتش می ذاره می ره.پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایانه.