بچه ها توی تک تک روزای این ماه موقع افطار به یاد همتون بودم
توی تمام دعاهام یه بخشی به بچه های همدردی اختصاص دادم امیدوارم خداوند حاجت همه مون رو برآورده کنه و لایق عنایت خدا توی این شبای عزیز باشیم
چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود اولین سحری
توی همین چند شب منو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید
و از همدردی همتون ممنونم![]()










پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)