آرام دل خدا رو شکر که حال پسرت خوب شده کاشکی منم یه روزی بیام اینجا بنویسم مشکلاتم خیلی کمتر شده واقعا در برزخی گیر کردم خدایا چرا صدام رو نمی شنوی ...
تشکرشده 162 در 54 پست
آرام دل خدا رو شکر که حال پسرت خوب شده کاشکی منم یه روزی بیام اینجا بنویسم مشکلاتم خیلی کمتر شده واقعا در برزخی گیر کردم خدایا چرا صدام رو نمی شنوی ...
ammin (پنجشنبه 20 شهریور 93), khaleghezey (پنجشنبه 02 مرداد 93),آرام دل(پنجشنبه 02 مرداد 93), سوده 82 (سه شنبه 22 مهر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)