سلاااااااااااااام 
آواتارت که به مثل اسمت زیباست... منم پاییز رو خیلی دوست دارم
امضا هم یه جوری انگار میخوای همه زمان رو تو پاییز نگه داری ... کلا میخوای تو پاییز بمونی .. ولی نمیدونم چرا تو آواتارت لباس همرنگ پاییز پوشیدی و داری میری ؟ چرا میخوای بری ؟ مگه پاییزو دوست نداری ؟
شاید هم میتونم بگم داری تو پاییز قدم میزنی ... نه این قدم زدن نیست رفتن و عبور کردنه ... همونطور که گفتی زمان رو نمیشه نگه داشت ... پس باید گذشت و رفت ...
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
علاقه مندی ها (Bookmarks)