بعضی وقتها فکر می کنم درختها هم به امید خدا زنده موندن... شاید اونهایی که تو زمستونها خشک می شن یا تو بیابون از بین می رن امیدشون رو از دست دادند. ماه امید واری بیشتر به خداوند رمضان
تشکرشده 162 در 54 پست
بعضی وقتها فکر می کنم درختها هم به امید خدا زنده موندن... شاید اونهایی که تو زمستونها خشک می شن یا تو بیابون از بین می رن امیدشون رو از دست دادند. ماه امید واری بیشتر به خداوند رمضان
آرام دل(چهارشنبه 01 مرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)