نمیدونم چیه ؟ هر چی هست دوسش دارم یه نیرویی مدام بهم میگه ترمه پاشو برو همدردی ... برو تالار .. ببین چه خبره ...ببین دوستات میان با مشکلات و دغدغه های جدید ...برو امروز چند تا نکته جدید یاد بگیر ... خدایی هر موقع ناراحتم فورا میام تالار آرامش میگیرم ...نمیدونم دوستان هم مث من هستن ...هر کی فهمید چیه به منم بگه ... :)







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)