بروز میکنم
همدردی شده یکی از علاقه مندی های من
باید بهش سر بزنم البته دوستانی داریم که شدن دوستان چند ساله و قدیمی .
اینجا از حال و احوال هم خبر میگیریم و خلاصه در دسترسه همیشه.
یجورایی هم مثل محیط واقعی میمونه میتونی خودتو محک بزنی چقدر صبوری چقدر تندی چقدر انتقاد پذیری ؟
ولی فک میکنم کسی که تو این تالار عضوه و یجوری کلاس همسر داری گذرونده براش سخته با کسی ازدواج کنه که اطلاعاتش کمه ناشیه و اصولی رو نمیدونه.
باید بعدا همسرامونم بیاریم عضو کنیم .
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
علاقه مندی ها (Bookmarks)