سلام مرسی اینکه میگین برید کنار خودم هم همین نظر رو دارم.اما الان خیلی وقته که n ضلعی نشده این رابطه و مشکلی تو ش نیست فقط من شک کردم.
والا ما سر یه دختر دعوا نکردیم سر نامردیش دعوام شد و خیانت در رفاقتش.
اعتقادم به نظرم شخصیه

چی بگم والا
بازم ممنون
کاملا معلومه که شما از من خوشت نمیاد.
برادر من اگه اینطوریه خب مجبور نیستی پست بدی

این دختر با من خیلی راحت رابطه ی جنسی بر قرار نکرد دیگه خراب که نیست.
اینگونه روابطم که میگم برام مهمه.در ضمن من اول صحبتام هم عرض کردم که چند دفه امتحانش کردم.با پسره دیگه ای دوست نشده هر جور هم تونستم خودمو کوبیدم که مثلا خودشو لو بده بازم پا نداده به پسری.اون طوری هم که فکر می کنید نیست.با اون رفیقم هم که گفتم چون اول فاز خواهر برادری داشتن من اصلا اون موقع ها جوابشم نمی دادم.این پسر هم زیاد پشتیبانیش میکرد از لحاظ عاطفی.
منم نمی خوام پز بدم که که میگی جایزه نوبل بهم بدن.والا من شهر شمارو نمیدونم ولی اینجا تهران دخترا زیاد دم پر پسران
والا من به نتیجه نرسیدم ولی هستند که کسایی که قبل ازدواج با هم دوست بودن شما به گوشت نخورده یعنی تا حالا.
در ضمن برادر من مگه من الان اشتباهی کردم که میگی بفرمایید تحویل بگیرید من که دختر مردمو بدبخت نکردم.
من خودم معتقدم آدم تا وقتی با کسیه نباید به اون خیانت کنه.
در ضمن من به خواهرمم یاد میدم که نتشو برای کسی که بهش اطمینانی نیست آزاد نذاره.
شما این قدر غرق اعتقاداته خودت شدی که هرکی اونطوری که شما دوس نداشته باشی،
باشه ازش متنفر میشی مثل من که اصلا نمیشناسیم.
من تعجب میکنم شما با این سن چرا مثل بچه ها رفتار می کنی.
علاقه مندی ها (Bookmarks)