به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    سلام آقای عادل این اصلا مثلثی نیست

    یه n ضلعی نامنتظم هستش که دامنه اضلاعش به تعداد دلهای آلوده ست،دوست محترمتون که اول داداش دوست دخترتون بودن بعدا شدن عشقشون همون اول درست گفتن که از این رابطه کنار برید.چرا وقت تلف میکنی؟؟؟؟


    خودش رو نمیکشه مطمئن باش نمایشه ولی اگه هم کشت لابد عمرش به دنیا نبوده شما مسئولش نیستی

  2. 5 کاربر از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 01 مرداد 93), nafiseh joon (دوشنبه 06 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 02 مرداد 93), واحد (پنجشنبه 02 مرداد 93), آرام دل (چهارشنبه 01 مرداد 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 مرداد 93 [ 00:56]
    تاریخ عضویت
    1393-5-01
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    76
    سطح
    1
    Points: 76, Level: 1
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    11

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط asemaneabi222 نمایش پست ها
    سلام آقای عادل این اصلا مثلثی نیست

    یه n ضلعی نامنتظم هستش که دامنه اضلاعش به تعداد دلهای آلوده ست،دوست محترمتون که اول داداش دوست دخترتون بودن بعدا شدن عشقشون همون اول درست گفتن که از این رابطه کنار برید.چرا وقت تلف میکنی؟؟؟؟


    خودش رو نمیکشه مطمئن باش نمایشه ولی اگه هم کشت لابد عمرش به دنیا نبوده شما مسئولش نیستی
    سلام مرسی اینکه میگین برید کنار خودم هم همین نظر رو دارم.اما الان خیلی وقته که n ضلعی نشده این رابطه و مشکلی تو ش نیست فقط من شک کردم.

    منظورم شخص شما نبودی ... کلا پسرای دور و برمون رو گفتم
    خدا لعنتشون کنه ... چه خوب این ماهواره تاثیر گذاشته رو جوونا ...
    دوتا پسر سر یه خانوم دعوا میکنن زیرآب همو میزنن و هر کدوم با اطلاع از وجود و رابطه دختر با رقیبشون سعی میکنن اون دختر رو به سمت خودشون جذب کنن ...

    برادر من عقاید و افکارت اشتباهه ...
    اگه یه زندگی سالم و همراه با خوشبختی میخوای لینک هایی رو که آقای خاله قزی معرفی کرده بخون ...
    خدا همه مون رو به راه راست هدایت کنه
    والا ما سر یه دختر دعوا نکردیم سر نامردیش دعوام شد و خیانت در رفاقتش.
    اعتقادم به نظرم شخصیه
    چی بگم والا
    بازم ممنون

    خیلی هم به این فکر نکن که بچست اتفاقا برعکس اونی که فکر میکنی خیلی هم بزرگه و خوب بلده چیکار انجام بده

    دختری که با یه پسر خیلی راحت رابطه جنسی برقرار میکنه مطمئن باشی با بقیه هم حداقل دوستی و رابطه را تجربه میکنه مگه اینکه اینگونه روابط برات مهم نباشه که اونوقت دیگه بخودت مربوطه

    بهت تبریک میگم کیس دورو برت زیاده آفرین
    یادم باشه بگم جایزه نوبل رو بهت بدن
    کاملا معلومه که شما از من خوشت نمیاد.
    برادر من اگه اینطوریه خب مجبور نیستی پست بدی
    این دختر با من خیلی راحت رابطه ی جنسی بر قرار نکرد دیگه خراب که نیست.
    اینگونه روابطم که میگم برام مهمه.در ضمن من اول صحبتام هم عرض کردم که چند دفه امتحانش کردم.با پسره دیگه ای دوست نشده هر جور هم تونستم خودمو کوبیدم که مثلا خودشو لو بده بازم پا نداده به پسری.اون طوری هم که فکر می کنید نیست.با اون رفیقم هم که گفتم چون اول فاز خواهر برادری داشتن من اصلا اون موقع ها جوابشم نمی دادم.این پسر هم زیاد پشتیبانیش میکرد از لحاظ عاطفی.
    منم نمی خوام پز بدم که که میگی جایزه نوبل بهم بدن.والا من شهر شمارو نمیدونم ولی اینجا تهران دخترا زیاد دم پر پسران

    عذر میخوام میشه بگید از کجا به نتیجه رسیدید که خیلی از این رابطه ها به ازدواج ختم میشه؟آیا نظرسنجی کردید یا از موسسه معتبری این امار را دریافت کردید؟
    بعدشم شما لازم نیست به این فکر کنی که ایشون چقدر آسیب میبینه قبل اینکه توی این منجلابی که درست کرده فرو بری خودتو بکش بیرون.

    و در اخر مهمترین قسمت

    آهای خانومای محترم که ما هرچی حنجرمون را پاره میکنیم میگم نکنین بازم کار خودتون رو میکنین و میگین این با بقیه فرق داره و این دوسمون داره و دست نمیزنه و میاد خواستگار یو هزار تا بهونه دیگه میارید بیایید تحویل بگیرید
    والا من به نتیجه نرسیدم ولی هستند که کسایی که قبل ازدواج با هم دوست بودن شما به گوشت نخورده یعنی تا حالا.
    در ضمن برادر من مگه من الان اشتباهی کردم که میگی بفرمایید تحویل بگیرید من که دختر مردمو بدبخت نکردم.

    ا
    ونوقت اگه خواهر مادر خودت باشه و این رابطه را داشته باشه دوست عزیز بنظرت ایراد نداره؟

    پ.ن: انصافا راست گفتن توی دین هم ذکر شده مردان و زنان از جنس خودشان برای خودشان آفریدیم
    من خودم معتقدم آدم تا وقتی با کسیه نباید به اون خیانت کنه.
    در ضمن من به خواهرمم یاد میدم که نتشو برای کسی که بهش اطمینانی نیست آزاد نذاره.
    شما این قدر غرق اعتقاداته خودت شدی که هرکی اونطوری که شما دوس نداشته باشی،
    باشه ازش متنفر میشی مثل من که اصلا نمیشناسیم.
    من تعجب میکنم شما با این سن چرا مثل بچه ها رفتار می کنی.

  4. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 خرداد 97 [ 16:29]
    تاریخ عضویت
    1392-5-05
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    3,573
    سطح
    37
    Points: 3,573, Level: 37
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 32 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط adel na نمایش پست ها
    سلام مرسی اینکه میگین برید کنار خودم هم همین نظر رو دارم.اما الان خیلی وقته که n ضلعی نشده این رابطه و مشکلی تو ش نیست فقط من شک کردم.



    والا ما سر یه دختر دعوا نکردیم سر نامردیش دعوام شد و خیانت در رفاقتش.
    اعتقادم به نظرم شخصیه
    چی بگم والا
    بازم ممنون



    کاملا معلومه که شما از من خوشت نمیاد.
    برادر من اگه اینطوریه خب مجبور نیستی پست بدی
    این دختر با من خیلی راحت رابطه ی جنسی بر قرار نکرد دیگه خراب که نیست.
    اینگونه روابطم که میگم برام مهمه.در ضمن من اول صحبتام هم عرض کردم که چند دفه امتحانش کردم.با پسره دیگه ای دوست نشده هر جور هم تونستم خودمو کوبیدم که مثلا خودشو لو بده بازم پا نداده به پسری.اون طوری هم که فکر می کنید نیست.با اون رفیقم هم که گفتم چون اول فاز خواهر برادری داشتن من اصلا اون موقع ها جوابشم نمی دادم.این پسر هم زیاد پشتیبانیش میکرد از لحاظ عاطفی.
    منم نمی خوام پز بدم که که میگی جایزه نوبل بهم بدن.والا من شهر شمارو نمیدونم ولی اینجا تهران دخترا زیاد دم پر پسران



    والا من به نتیجه نرسیدم ولی هستند که کسایی که قبل ازدواج با هم دوست بودن شما به گوشت نخورده یعنی تا حالا.
    در ضمن برادر من مگه من الان اشتباهی کردم که میگی بفرمایید تحویل بگیرید من که دختر مردمو بدبخت نکردم.


    من خودم معتقدم آدم تا وقتی با کسیه نباید به اون خیانت کنه.
    در ضمن من به خواهرمم یاد میدم که نتشو برای کسی که بهش اطمینانی نیست آزاد نذاره.
    شما این قدر غرق اعتقاداته خودت شدی که هرکی اونطوری که شما دوس نداشته باشی،
    باشه ازش متنفر میشی مثل من که اصلا نمیشناسیم.
    من تعجب میکنم شما با این سن چرا مثل بچه ها رفتار می کنی.
    سلام دوست عزیز
    به نظر بنده رابطه تون رو با ایشون ادامه ندید چون به نظرم ایشون ثبات علاقه ندارن. و ظاهراً، هم خرما رو می خوان هم خدا رو هم نان و پنیر و ... !!!!!

    اما در مورد دوست عزیز خاله قزی، به نظر بنده ایشون نه تنها از شما متنفر نیست بلکه می خواد به شما کمک کنه. راستش بنده هم مانند ایشون تعجب کردم چون راستش ما اینقدر به اصطلاح Open نیستیم و این مسائل برامون تعجب برانگیز هست. و عمدتاً بسیار هم روی این مسائل غیرتی هستیم. به خاطر همین فکر می کنم ایشون فقط تعجب کردن.

  5. 3 کاربر از پست مفید Darkness تشکرکرده اند .

    adel na (پنجشنبه 02 مرداد 93), واحد (پنجشنبه 02 مرداد 93), مهربونی... (پنجشنبه 02 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمی دونم دوسش دارم یانه!؟؟ و البته اونم منو دوست داره!؟؟
    توسط ramin_ad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 92, 00:16
  2. احساس شک دارم نیازمند کمک(ادامه تاپیک های بی وفا)
    توسط بی وفا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 04 آبان 92, 11:31
  3. پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 92, 02:53
  4. * کمک در مورد یه رابطه پیچیده!!!
    توسط Dr.jak در انجمن تردید در ارتباط دختر و پسری
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 مرداد 89, 09:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.