سلام
از تشکر های پست بالا معلومه که فقط خانوم ها میخوانند خیالتون راحت
یه نکته خیلی مهم که همیشه توجهمو جلب میکنه
وقتی به رفتار خانم ها دقت میکنم میبینم بعضی ها گاها دومرد هستند یا دو زن که دارن باهم زندگی میکنن و مرد و زن بجا خب به نسبت کمتره وگاهی هم مرد و زن اند ولی برعکس جنسیتشون!!!
حالا منظور من به حالت مرد مرده یعنی وقتی خانم ها رفتار مردانه دارن
دوس دارن خودشون رو مستقل و مقتدر نشون بدن که نیازی به مرد ندارن
و در این مواقع باز هم حالت مرد مرد تبدیل به مرد زن میشه یعنی شوهر این خانم دیگه زن با ظرافتی روبروی خودش نمیبینه که اقتدار داشته باشه و گاها تبدیل به یه ادم پرخاش گر یا منفعل میشه تا این ضعف رو به روی خودش نیاره
پس از مواضع مردانه خودش کوتاه میاد.
مرد ها نیاز به ظرافت و ناز خانم ها دارن نیاز دارن به کسی تا ازش حمایت کنن لذت میبرن .
نمونه اش یکی از دوستان من میگفت :
"یه روز تعطیل رفته بودیم کنار رودخونه میخاستیم رد شیم بریم اون طرف که همسرم دستشو اورد طرف من و گفت دستتو بده عزیزم من کمکت کنم اما من گفتم لطفا برو اون طرف خودم میخام بپرم مگه چمه؟ میتونم بیام."
حالا این یه نمونه تفریحی بود ببینید بقیه امورات هم همینطور ...
گاهی به دست های یک خانم نگه میکنم فکر میکنم دست مرده خب یذره به ناخن هاش برسه یه نیم سانت بلندشون کنه روزی چند بار کرم مرطوب کننده استفاده کنه باور کنید ضرر نمیکنه .
پارسال ماه محرم یکی از فامیل هامون اومد خونمون باور کنید وقتی اومد تو ترسیدم ابروهاش کاملا پر شده بود صورتش پر مو بود گفتم این چیه نرگس خانم؟ گفت عذادارم برای احترام نگهشون داشتم
بهش گفتم شوهرت چی این وسط چطوری تحمل میکنه؟!!!
نمیدونست که اولین مسوولیت شرعی و دینی اش حالا اخلاق رو بذاریم کنار اینه که برای شوهرش جذاب باشه و راضی نگهش داره
خلاصه به هر مصیبتی بود قانعش کردم کلا اصلاحش کردم ابروهاشو حالت دادم فک کنم شوهرش تا الانم دعا گوی من باشه .
چقدر خوب میشه اگه خانم ها حتی اگه مستقل اند و نیاز مالی به همسرشون ندارن حداقل اقتدار رو ازش نگیرن خودشون رو بی نیاز نشون ندن
و خوبه با وجود این که سال هاست از ازدواجشون گذشته بازهم به خودشون برسن مثل روزهای اول.
دل نوشته شد که.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : دوشنبه 30 تیر 93 در ساعت 22:28
علاقه مندی ها (Bookmarks)