به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 51

Threaded View

  1. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام

    از تشکر های پست بالا معلومه که فقط خانوم ها میخوانند خیالتون راحت

    یه نکته خیلی مهم که همیشه توجهمو جلب میکنه
    وقتی به رفتار خانم ها دقت میکنم میبینم بعضی ها گاها دومرد هستند یا دو زن که دارن باهم زندگی میکنن و مرد و زن بجا خب به نسبت کمتره وگاهی هم مرد و زن اند ولی برعکس جنسیتشون!!!

    حالا منظور من به حالت مرد مرده یعنی وقتی خانم ها رفتار مردانه دارن
    دوس دارن خودشون رو مستقل و مقتدر نشون بدن که نیازی به مرد ندارن
    و در این مواقع باز هم حالت مرد مرد تبدیل به مرد زن میشه یعنی شوهر این خانم دیگه زن با ظرافتی روبروی خودش نمیبینه که اقتدار داشته باشه و گاها تبدیل به یه ادم پرخاش گر یا منفعل میشه تا این ضعف رو به روی خودش نیاره
    پس از مواضع مردانه خودش کوتاه میاد
    .

    مرد ها نیاز به ظرافت و ناز خانم ها دارن نیاز دارن به کسی تا ازش حمایت کنن لذت میبرن .
    نمونه اش یکی از دوستان من میگفت :

    "یه روز تعطیل رفته بودیم کنار رودخونه میخاستیم رد شیم بریم اون طرف که همسرم دستشو اورد طرف من و گفت دستتو بده عزیزم من کمکت کنم اما من گفتم لطفا برو اون طرف خودم میخام بپرم مگه چمه؟ میتونم بیام."
    حالا این یه نمونه تفریحی بود ببینید بقیه امورات هم همینطور ...

    گاهی به دست های یک خانم نگه میکنم فکر میکنم دست مرده خب یذره به ناخن هاش برسه یه نیم سانت بلندشون کنه روزی چند بار کرم مرطوب کننده استفاده کنه باور کنید ضرر نمیکنه .

    پارسال ماه محرم یکی از فامیل هامون اومد خونمون باور کنید وقتی اومد تو ترسیدم ابروهاش کاملا پر شده بود صورتش پر مو بود گفتم این چیه نرگس خانم؟ گفت عذادارم برای احترام نگهشون داشتم

    بهش گفتم شوهرت چی این وسط چطوری تحمل میکنه؟!!!
    نمیدونست که اولین مسوولیت شرعی و دینی اش حالا اخلاق رو بذاریم کنار اینه که برای شوهرش جذاب باشه و راضی نگهش داره
    خلاصه به هر مصیبتی بود قانعش کردم کلا اصلاحش کردم ابروهاشو حالت دادم فک کنم شوهرش تا الانم دعا گوی من باشه .


    چقدر خوب میشه اگه خانم ها حتی اگه مستقل اند و نیاز مالی به همسرشون ندارن حداقل اقتدار رو ازش نگیرن خودشون رو بی نیاز نشون ندن
    و خوبه با وجود این که سال هاست از ازدواجشون گذشته بازهم به خودشون برسن مثل روزهای اول.


    دل نوشته شد که.


    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : دوشنبه 30 تیر 93 در ساعت 22:28

  2. 10 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (دوشنبه 04 اسفند 93), Eram (چهارشنبه 01 مرداد 93), khaleghezey (سه شنبه 31 تیر 93), m.reza91 (دوشنبه 30 تیر 93), mahtisa (سه شنبه 31 تیر 93), paiize (سه شنبه 31 تیر 93), salehe92 (سه شنبه 31 تیر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 31 تیر 93), گل شب بو (چهارشنبه 01 مرداد 93), نازنین2010 (یکشنبه 05 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.