سلام نوپو جان.
موضوع خیلیییییییییی خوبیه و من هم مشتاقم دنبالش کنم . خودم در نظر داشتم یه چنین تاپیکی ایجاد کنم.
راستش من خودم هم مجردم و واقعا دنبال کسب مهارت لازم هستم. به نظرم آشپزی و... استعدادش رو داشته باشی و غذاهای اصلی رو بلد باشی و علاقه هم داشته باشی بقیش بعد ازدواج حله.لازم نیست در حد حرفه ای باشی وخیلی وقت بذاری.
من خودم خیلی دنبال یادگیری مهارت های ارتباطی و زیرکی های مثبتی ام که برخی از خانم ها دارند و به وسیله ی اونها زندگیشون رو همیشه شاد و سرپا نگه می دارند و همسرشون بهشون علاقه داره و در طول گذر زمان جذابیت ها اخلاقی و ظاهریشون رو حفظ میکنن. ولی راستش هنوز منبع خوبی برای یادگیری این مهارت ها پیدا نکردم .
اگر دوستان در این زمینه هم نظری یا منبعی دارند بگویند تا ما استفاده کنیم.
خیلی متشکرم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)