خیلی خوبه خانومی اینهارو بلد باشه اما خیلیاش تو طول مسیر زندگی بدست میاد.
مگه مادرهای کدبانوی ما قبل از ازدواج همه ی اینهارو بلد بودن ؟
کم کم یاد گرفتن.
به نظرم شما که الان خانه داری و آشپزی بلدین مشکلی از این نظر ها برای ازدواج ندارین.
درسته که مثلا اصول تزئینات دونستنش خوبه.اما ندونستنش رو نشانه ی نقص ندونین.اینچیزا ازدواج رو به تاخیر نمی اندازه.
نظر شخصی بنده به عنوان یک پسر این بود.








علاقه مندی ها (Bookmarks)