آقا حامد خیلی خوشحال شدم.
خدایی بچه های همدردی خیلی براتون دعا کردند! ان شاالله بازم بیایید اینجا تا برای آیندتون بهتر تصمیم بگیرید و مسیر خیلی خوبی را در پیش بگیرید. و مطمئن باشید همین که به این سایت هدایت شدین خودش از جانب پروردگار بوده و امیدوارم مسیرتون را قطع نکنید!
آقا حامد این پاداش مقاومت شما در برابر گناه بود! که حاضر نشدین تحت هیچ شرایطی به میل خودتون گناه کنید و یک نه محکم گفتین!!! اگر این نه نبود ممکن بود همین سیر برای شما ادامه داشته باشه!
امیدوارم همین جوری محکم بمونید!
خداوند توبه کاران را دوست داره!
خیلی التماس دعا
علاقه مندی ها (Bookmarks)