به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 50 از 73 نخستنخست ... 10203040414243444546474849505152535455565758596070 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 491 تا 500 , از مجموع 730
  1. #491
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    التماس دعا دارم اگه امشب یا تو این شبا دلتون شکست زیر سایه قرآن منو یاد کنید
    به خدا من تک تک تونو به اسم یاد میکنم درسته زیاده ولی یاد میکنم چه اونای که تو تالار خوشبختن چه اونایی که محتاج دعا هستن واوناییکه تو ختم قرآن شرکت کردن و بانیهای تالار و حتی دوست عزیز تازه واردمون آقا حامد تنها رو که تو بد دردسری افتاده و انشالله که خدا کمکش کنه
    از تمام دوستان تالار میخوام اگه سر سوزنی از من ناراحت شدن منو حلال کنن .

    گفتمش با این غم هجران چه کنم گفت بسوز گفتمش چاره این سوز بگو گفت بساز

    اینجا یک وجب از خاک بهشته ومن از دوزخ زندگیم به ارزنی از این خاک چنگ انداختم

  2. 9 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 28 تیر 93), del (پنجشنبه 26 تیر 93), meinoush (شنبه 28 تیر 93), paiize (شنبه 28 تیر 93), sanjab (پنجشنبه 26 تیر 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 26 تیر 93), گل شب بو (پنجشنبه 26 تیر 93), مدیرهمدردی (جمعه 27 تیر 93), آرام دل (پنجشنبه 26 تیر 93)

  3. #492
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    خدا من خستم.
    فقط ازت یک چیز می خوام. اینکه اطرافیانم متوجه شوند من واقعا چی می خوام.
    هر چی می گم، هر کاری می کنم متوجه نمی شوند.



    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg


  4. 7 کاربر از پست مفید salehe92 تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 28 تیر 93), del (یکشنبه 29 تیر 93), meinoush (شنبه 28 تیر 93), paiize (شنبه 28 تیر 93), parsa1400 (شنبه 28 تیر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 28 تیر 93), مدیرهمدردی (شنبه 28 تیر 93)

  5. #493
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 دی 98 [ 13:15]
    تاریخ عضویت
    1393-4-15
    نوشته ها
    382
    امتیاز
    12,547
    سطح
    73
    Points: 12,547, Level: 73
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 303
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    894

    تشکرشده 1,236 در 375 پست

    Rep Power
    101
    Array
    خدایا ،خودت قدر این شب های قدر رو که ما بنده هات اومدیم در خونه ات رو زدیم بدون!!!!!!!!!!
    آخه خودت ما بنده های فراموشکار خوب میشناسی که اگر تقدیرمون رو توی این شبای قدرمحبت خودت قرار ندی تا سال دیگه حتی برای حاجات خودمون هم یادمون به مسبب الاسباب نمیفته و میفتیم دنبال سبب سازهای بند پ

    إلهي حبب إليّ طاعتك.

  6. 7 کاربر از پست مفید hamed-kr تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 29 تیر 93), meinoush (شنبه 28 تیر 93), paiize (شنبه 28 تیر 93), parsa1400 (شنبه 28 تیر 93), salehe92 (شنبه 28 تیر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 28 تیر 93), مدیرهمدردی (شنبه 28 تیر 93)

  7. #494
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    هی روزگار :(
    چقدر حال دختر بیخیال و امروز بددددد گرفتن:(

    چقدر آرزوها داشت این دختر.
    چقدر دوست داشتم الان بجاییکه روم نشه حتی برم جلو بابام .تو چشماشون نگا کنم.میرفتم بغلش میکردم میگفتم، قبول شدم.
    فقط چهار نفر دیگه میخواستن چی میشد.
    آرزوی من و بر باد دادن:(
    آخه بین این همه آدم این همه دانشجو، چرا اینقدر انگشت شمار قبول میکنن.:(

    چقدر من امروز کاشکی کاشکی کردم!
    یعنی اون چهل نفر از من بیشتر خونده بودن:(

    من خیلییی ناراحتم خیلی خیلی خیلی زیاد! :((((
    دوست دارم با همه قهر کنم:(
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  8. 8 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 29 تیر 93), meinoush (شنبه 28 تیر 93), paiize (شنبه 28 تیر 93), parsa1400 (شنبه 28 تیر 93), salehe92 (شنبه 28 تیر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 28 تیر 93), مصباح الهدی (شنبه 28 تیر 93), باران13 (شنبه 28 تیر 93)

  9. #495
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    فدا سرت
    حالا سال دیگه اگه برات مهمه
    من خودم فکر می کنم علاف شدم درس خوندم بی خودی
    همون 17 18 سالگیم می رفتم یه دوره ارایشگری تخصصی چند ماهه. یه سالم کار می کردم یاد بگیرم بعدش پول درمیاوردم
    هم دوست های بیشتر و با حال تری داشتم هم پول هم اعصاب راحت تر
    می خواستمم برم یاد بگیرم مامانم نذاشت بعدشم دانشگاه و بعدم درسامون زیاد بود تابستونم نداشتم تا چندین سال

    درس بخون ولی واسه دل خودت
    بیخودی پیچیده نکن واسه خودت زندگی رو
    با خودت با زندگی حال کن
    درستو خوندی دوست داری فوق خوب سال دیگه بیشتر بخون ولی همه چیتو همه ی اعصابتو نذار واسش خوش هم بگذرون
    اگه هم دوست داری یه چند روزی با همه قهر کن خوب :)

    موفق باشی

    - - - Updated - - -

    17 18 سالگی هم نه. قبل ترش بهتر بود
    اصلا دبیرستانم نمی رفتم بهتر بود :)

  10. 9 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 29 تیر 93), Mr.Anderson (شنبه 28 تیر 93), paiize (شنبه 28 تیر 93), parsa1400 (شنبه 28 تیر 93), salehe92 (شنبه 28 تیر 93), terme00 (شنبه 28 تیر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 28 تیر 93), مدیرهمدردی (شنبه 28 تیر 93), دختر بیخیال (شنبه 28 تیر 93)

  11. #496
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    مینوش جان این آرایشگری رو خیلی باهات موافقم ...
    من خودمم خیلی به ذهنم خطور میکنه ... با اینکه الان شاغلم و از شغلمم راضی هستم ولی همش میگم خوبه برم دوره آرایشگری ببینم بعدشم برای خودم کار کنم ... نه رئیسی نه همکار زیرآب زنی ...
    هر موقع هم دلم بخواد میبندم میرم مرخصی ... :)
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  12. 6 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 29 تیر 93), meinoush (شنبه 28 تیر 93), paiize (شنبه 28 تیر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 28 تیر 93), مصباح الهدی (شنبه 28 تیر 93), دختر بیخیال (شنبه 28 تیر 93)

  13. #497
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    سلام

    دختر بیخیال عزیز
    خیلی خیلی ناراحت شدم. واقعا درکت می کنم. میدونم چه حس تلخ و دردناکی داره و چه قدر ادم دلش می سوزه.
    ولی خب دیگه زندگی! معنی اش در همین بخش هاش نهفته است!!!
    خب باید بگم که منم قبول نشدم. با هم سوگواری می کنیم. من تو را دلداری می دم، تو هم منو.
    البته من از قبول شدنم هم ناراحتم هم خوشحال! ناراحت چون یک سال از عمرم رفته+ اینکه باید در اینده به صحبتهای اطرافیانم هم گوش کنم(هنوز نگفتم!)
    ولی خوشحالم چون دوست ندارم وقتی هنوز کلی سوال و شک و..... دارم دوباره دانشجو بشم!
    خب بگذریم.......

    راستی فردا هم قرار برم یک مصاحبه شغلی دیگه.
    ان جاهایی که پیدا کرده بودم را نرفتم. با خانواده به توافق نرسیدم!
    من علاوه بر دغدغه یافتن کار دغدغه راضی کردن پدر و مادر + خواهر و برادر( بخونید مادر و پدر دوم!) را هم دارم.
    یک جا خیلی محیط خوبی داشت و واقعا دوست داشتم برم ولی دور بود و در نتیجه نشد.
    یک جا دیگه نزدیک بود ولی محیطش را دوست نداشتم! که البته وقتی به خانواده هم گفتم انها هم اصلا خوششون نیومد و مخالفت کردن.
    خلاصه حالا قرار فردا برم یک جای دیگه.......


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg

    ویرایش توسط salehe92 : شنبه 28 تیر 93 در ساعت 15:48

  14. 8 کاربر از پست مفید salehe92 تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 29 تیر 93), meinoush (شنبه 28 تیر 93), paiize (شنبه 28 تیر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 28 تیر 93), مصباح الهدی (شنبه 28 تیر 93), باران13 (شنبه 28 تیر 93), دختر بیخیال (شنبه 28 تیر 93), صبا_2009 (شنبه 28 تیر 93)

  15. #498
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام دختر بی خیال جان و صالحه جان

    فدای سر هردوتون که قبول نشدین! شما دو تا از بهترین های تالار هستین و واقعا پستهاتون را هممون خیلی دوست داریم و مشخصه که هر دو خیلی باهوش و توانمند هستین!

    و این مساله که براتون پیش اومده طبیعی هست و اصلا نشون نمی ده که شما از بقیه توانمند تر نبودین!

    چه می دونم انگار کنکور یه سری ریزه کاری داره که خیلی هم به هوش و توانمندی ربطی نداره! مخصوصا کنکور فوق لیسانس اینجوریه! باید جزوه خوبی داشته باشی اونم حتما از استادی که این کاره است!

    من مطمئنم هر دوتون سال بعد جزء نفرات برتر کنکور می شین. یک ذره هم شک ندارم! شما اراده کنید حتما می تونید! شما ها قبول نشید پس کی قبول بشه؟!!!


    چند تا پیشنهاد براتون دارم:

    1) کتاب زبان کنکور لزگی را بخونید.(اگر وزارت بهداشتی هستین). روز های آخر هر روز یک آزمون زبان بدین. Passageزدن یک فن داره که از برنامه فرصت برابر یاد گرفتم. اگر خواستین بهتون بگم.

    2) به دانشگاه خوب مراجعه کنید و نفر برتر اونجا را پیدا کنید و ببینید چی خونده؟ اگر کلاس رفته همون کلاس را برید و اگر اجازه داد جزوه اش را بگیرید.

    3)دفتری داشته باشید که فقط و فقط نکاتی که همیشه یادتون می ره و قاطی می کنید را توش بنویسید و شب کنکور و حتی روز کنکور اون دفتر را مرور کنید! من خودم این کار را کردم و اگر نمی کردم دوباره اشتباه تست می زدم!و یادم می رفت!ولی با این کار تونستم این مشکل را حل کنم!

    4)تستهای 5 سال آخر کنکور را دقیق بخونید.کلا برای همه رشته ها اینجوریه که چند تا سوال کاملا شبیه سوال 5 سال آخر میاد.تو هر درسی! پس چند تا سوال مفت و رایگان می تونید اینجوری بدست بیارید! تازه خیلی سوالات هم شبیهه.


    ان شاالله سال دیگه رتبه برتر بشید!

    شما دو تا هیچی از بقیه کم ندارین! هیچ چی!

    از ته دلم براتون آرزوی موفقیت می کنم!


    - - - Updated - - -


    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
    ویرایش توسط مصباح الهدی : شنبه 28 تیر 93 در ساعت 17:35 دلیل: تکرار

  16. 4 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 29 تیر 93), salehe92 (شنبه 28 تیر 93), دختر بیخیال (شنبه 28 تیر 93), صبا_2009 (شنبه 28 تیر 93)

  17. #499
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    سلام مینوش عزیز، ممنون از همدردیت

    راستش از پستم پشیمون شدم.
    اون موقع خیلی تو شوک بودم، انتظار نداشتم:(
    امید زیاد داشتم به قبولی متاسفانه تو اوج ناراحتی پست نوشتم.

    الان حالم بهتره. پشیمون شدم از حرفام.
    مثله یک بچه 5ساله گریه ام گرفته بود
    طفلک مامانم با اون حالشون بمن دلداری میدادن.
    آخه دیدن مم چقدر تلاش کردم
    بقول مامانم شایدم خیری توش بوده.

    بیشتر حسرتم از این بود که فقط چهار نفر تا آخرین نفر قبولی فاصله داشتم:(
    ولی الان که فکرشو میکنم میبینم اگه نفر چهلم هم میشدم فایده نداشت من که شهرستان نمیرفتم غیر از شهید بهشتی تهران نمیخواستم.

    الان میخوام دوباره برنامه ریزی کنم.
    دوباره تلاش کنم.ایندفعه بیشتر تلاش کنم.
    بیشتر بخونم.مثیکه رقبای قوی ای دارم.

    آره راست میگی بعضی رشته ها و حرفه ها با وجود سادگیش خیلی بازار کار خوبی داره. اما من هدفم چیز دیگه ایست.
    وگرنه تا یک ماه دیگه مدرک فنی حرفه ایم و میگیرم و میتونم هم تو آموزشگاه استادم دوره های هنری که گذروندم تدریس کنم .

    سلام صالحه عزیز، خیلی ناراحت شدم، ولی اشکال نداره، خب دوباره تلاش کن و برنامه ریزی بکن.
    انشالله سال دیگه این موقع رتبه برتر بشی و دکتری قبول بشی بجای ارشد. ( نمیدونم رشته شما چطوریه، اما رشته ما رتبه برترمون دکتری پیوسته قبول میشه.)
    امیدوارم هرچی به صلاحته پیش بیاد.

    اتفاقا دیشب حرم بودم، برای همه همدردیای عزیز دعا کردم.
    شب بیست و سوم هم منم یادتون نره
    التماس دعا


    - - - Updated - - -

    سلام مصباح الهدی عزیز.
    ممنون از پیشنهادت.
    اما من همه اینکارو کردم.اما ظرفیتش خیلی کم بود نسبت به شرکت کننده هاش.:(

    اما من یک اشتباهی کردم همه درسارو خونده بودم و میخواستم همه رو باهم بزنم.
    الانم همه درسارو زده بودم.
    در صورتی که من یکی از دوستام که دوسال بود میخوند و سال اول قبول شده بود. رتبه امسالشم شد 39 میگفت اشتباه کردی باید دو تا سه تا درس و خوب میخوندی و درصد بالا 70 80 میزدی.
    اینطوری که از هر درسی یکمی زدی فایده نداشته.خصوصا که وقتمون هم خیلی کم بود.

    حالا میخوام دوباره تلاشمو بکنم.
    بیشتر ناراحتیم بابت پدرم بود، دیروز سال بابابزرگم بود، حال بابام شده بود مثه پارسال، میخواستم خوشحالشون کنم.اما نشد:(
    گریه ام بابت این مسله بود.:(

    من که اینطوری حرص میخورم اونی که پس یک نفر تا قبولی فاصله داشته چی میکشه.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : شنبه 28 تیر 93 در ساعت 17:40

  18. 4 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 29 تیر 93), salehe92 (شنبه 28 تیر 93), مصباح الهدی (شنبه 28 تیر 93), صبا_2009 (شنبه 28 تیر 93)

  19. #500
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    سلام

    مصباح الهدی جان
    مرسی از همدردی و راهنمایی هات.
    ولی از قبول نشدنم ناراحت نیستم..... از بی هدفی ناراحتم!......
    البته دارم سعی می کنم بی هدفی را حل می کنم............
    بله وزارت بهداشتیم.... ولی دارم به علومی شدن هم جدی فکر می کنم.......
    بعضی از کارهایی که گفتی را کرده بودم... مشاوره با رتبه ها+کلاس+جزوه و......
    بگذریم... مشکلم خیلی پیچیده تر......
    دلم نمی خواد سال دیگه رتبه برتر بشم!
    دلم می خواد سال دیگه عاقل شده باشم!
    دلم می خواد سال دیگه علاوه بر هدف تحصیلی کلی هدف غیر تحصیلی دیگه هم داشته باشم. که بهشون رسیده باشم.
    دلم می خواد یاد بگیرم چه جوری باید با دیگران ارتباط برقرار کنم. دلم می خواد وقتی رابطه ام با پدرم را خوب می کنم، رابطه ام با مامانم را خراب نکنم!
    دلم می خواد سال دیگه کسی مثل امسال از صبح تا شب بهم نگه روزه نگیر، مریض میشی.
    من فقط دلم ارامش می خواد و بس.

    مرسی دختر بیخال. نه مستیقم دکتری نداره. مرسی همون عاقبت بخیری و انچه که به صلاح بهتره.
    ان شاء الله شما هم به هر چی که دوست داری و به صلاحته برسی.


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg

    ویرایش توسط salehe92 : شنبه 28 تیر 93 در ساعت 18:10

  20. 3 کاربر از پست مفید salehe92 تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 29 تیر 93), مصباح الهدی (شنبه 28 تیر 93), صبا_2009 (شنبه 28 تیر 93)


 
صفحه 50 از 73 نخستنخست ... 10203040414243444546474849505152535455565758596070 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.