دوستان با نظراتشون خیلی خیلی منو شرمنده خودشون کردن
ببخشید من بلد نیستم نقل قول بیارم تو نوشتم!
در جواب minaaa عزیز:
راستش به حرفای شما که فکر میکنم حقو به اون میدم!!! ولی من یه سری دلایل داشتم مثلا: ما توی یه شهر نیستیم و من به ایشون دسترسی نداشتم و چند دلیل دیگه . ولی باز از این لحاظ حقو به اون میدم و اشتباه خودمو قبول دارم.

در جواب نوپو عزیز:
پیشنهاد دوستی که نه ولی میگه بیا فعلا قول ندیم به هم! ولی من گفتم که اینجوری نمیتونم و وابستگی برام پیش میاد و بهتره بیخیال شیم. که اول گفت باشه و خداحافظی کردیم! ولی نصفه شب باز چند تا اس عاشقانه واسم فرستاد که منم طاقت نیاوردمو جوابشو دادم! خلاصه با دست پس میزنه و با پا پیش میکشه! دیوووونم کرده.....!

در جواب احساس بهاری عزیز:
خیلی ممنون لطف دارید
راستش منم همین فکرو کردم و ازش هم پرسیدم که شکست عشقی خورده؟ و گفت نه!
درسته معیارهامو باید بازنگری کنم حتمن. ولی خب دوست داشتنم (واقعیش البته!) کمیابه و آدم که هرروز عاشق نمیشه و سعی میکنه به هرقیمتی اول به عشقش برسه که البته نتیجش معلوم نیست چی بشه!!
از نظرات همگی ممنون. خیلی استفاده کردم.