اگر رابطه هایی داشتی،حالا که ازت پرسیده باید بگی.ولی به صورتی که رابطه ای بوده.
جزییاتشو لزوم نداره بگی.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
اگر رابطه هایی داشتی،حالا که ازت پرسیده باید بگی.ولی به صورتی که رابطه ای بوده.
جزییاتشو لزوم نداره بگی.
roze sepid (سه شنبه 31 تیر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)