سلام
دوست عزیز بر خلاف دیگر دوستان که شاید این ملاکتونو اصلی ندونن
ملاک خیلی مهمی است و باید با هوش و فراست از این موضوع در مورد دختر خانمی که قراره همسرتون بشه اطلاع پیدا کنین
چرا؟ شاید خانم ها ناراحت بشن ولی فرض کنین شما خواستگاری خانمی 30 ساله میرین و ایشون میگن تازه کارن و حتی یه برنج را هم نمیتونن دم بکشن، خوب ایشون یعنی یک بار هم به مادرشون کمک نکردن و فقط استراحت میکردن، یا اشتیاقی برای کار و همکاری نداشتن ، باید قبول کنین ذاتا خانمها فکرشون بیشتر حول خانه و فرزندان است همانطور که مردها بیشتر حول کارهای بیرون
این مثل اینه که آقایی بگه من اگه آب شیر چکه کنه نمیدونم چکار باید کرد یعنی ایشونم تو خونه اصلا براش مهم نبوده چی رخ میداده یا اصلا ندونه اگه یه در جیرحیر میکنه چطور رفعش کنه ، و....
باید دونست که این خیلی مهمه که خانم یا آقا در مورد زندگی قبلیشون حس مسئولیت داشته باشن ، ما که فقط ازدواج نمیکنیم که قربون صدقه هم بریم، این مثل این میمونه که برای یه پسر 30 ساله برین خواستگاری و بگن که کاری بلد نیست ولی تو دوران نامزدی یه چیزی یاد میگیره دیگه








علاقه مندی ها (Bookmarks)