سلام
حامد دیشب شب قدر بود،میدونی چه شبیه؟تفسیرشو تو قرآن خوندی؟
تو این شب همه بچه های همدردی برات دعا کردن + خونواده هامون.خیلی زیادههههههه.به نظرت خدا تو جواب این همه دعا سکوت میکنه؟
یه ذره به این فکر کردی که چرا دقیقا تو این ایام اومدی مشکلتو مطرح کردی؟این یه نشونه از طرف خداست که بدونی دوست داره و به کسی اجازه نمیده که آبروی شمارو ببره
تو یه مردی پس مردونه عمل کن.حق داری بترسی ولی به قول قدیمیا مرگ یه بار،شیونم یه بار
به حرف بچه ها گوش کن.نترس.از اعدام میترسی؟همه میگن که اعدامی در کار نیست،تازشم تو همین الان با این شرایط روزی 100 بار داری اعدام میکنی خودتو.دروغ میگم؟
این همه آدم با دعاهاشون ارت حمایت میکنن.کم نیست برادر من.پس برو و همه چیزو بگو که خلاص شی








علاقه مندی ها (Bookmarks)