سلام عسل جون.
چقدر ناامیدی عزیزم.اصلا نگفتی که چند سات هست. چه کار میکنی..اون پسر چه طور؟
آیا واقعا خانواده اون با تو مخالفن یا با توجه به شرایط پسرشون نمیخوان اقدام عچولانه بکنن...؟
کمی صبور باش ..اگر واقعا این پسری که میگی اینقدر دوست داشته باشه کاری میکنه..... اگر هم کسی باشه که اصلا نتونه از پس خانوادش بر بیاد و خودش رو جمع وجور کنه پس مطمئن باش برای ازدواجش خیلی زوده و در صورت ازدواج خیلی برات در دسر به وجود میافته/// تمام مسئولیتهای زندگی رو خودت تنها باید به دوش بگیری....و انتظار کمک از کسی رو نداشته باشی چون همه میگن انتخاب خودتون بوده.... تحملش رو داری؟؟؟
به خودت و بقیه انتخابهای درست در زندگیت بیشتر فکر کن... عشق و علاقه خیلی توی زندگی مشترک پر اهمیت هست اما اگر همسر آدم بی مسئولیت باشه این عشق خیلی سریع کم نگ میشه...
مراقب خودت باش و با خودت اینطور فکر کن که خدا تو رو خیلی دوست داره و کاری که به صلاحت هست پیش روت میگذاره...
موفق و شاد باشی عزیزم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)