یادمه سال اول که مشکل برام پیش اومد روز هیجدهم ماه رمضون با پیک براش قرآن فرستادم دیشب یادم افتاد من به جز خدا پناهی نداشتم که بخوام بهش متوسل بشم با این کارم فقط خواستم اینو بهش بفهمونم نمی دونم ....
تشکرشده 162 در 54 پست
یادمه سال اول که مشکل برام پیش اومد روز هیجدهم ماه رمضون با پیک براش قرآن فرستادم دیشب یادم افتاد من به جز خدا پناهی نداشتم که بخوام بهش متوسل بشم با این کارم فقط خواستم اینو بهش بفهمونم نمی دونم ....
ویرایش توسط امیدوار92 : پنجشنبه 26 تیر 93 در ساعت 08:57
شیدا. (پنجشنبه 26 تیر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)