به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 52
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 00 [ 08:55]
    تاریخ عضویت
    1392-5-14
    نوشته ها
    202
    امتیاز
    10,223
    سطح
    67
    Points: 10,223, Level: 67
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 227
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 260 در 112 پست

    Rep Power
    36
    Array
    آقا حامد فقط بدون تو تنها نیستی که ازش بهره کشی می کنن.
    یه سر به انجمن زیر بزن واسه بازیابی روحیه و کنارگذاشتن ترس هات بهت کمک می کنه
    انجمن SA ايران
    همسر منم روابط همجنس گرایی داشته. حتما به فکر درمان باش تا بتونی آثار روحی رو به مرور برطرف کنی. فقط انتظار نداشته باش یه شبه تغییر کنی. قدم به قدم با توکل به خدا. ترس هات رو به خدا بسپار مطمئن باش دستت رو می گیره. اونی که تا حالا نذاشته آبروت جلوی خانوادت بریزه همون هم نگهدارته.

    - - - Updated - - -

    آقا حامد فقط بدون تو تنها نیستی که ازش بهره کشی می کنن.
    یه سر به انجمن زیر بزن واسه بازیابی روحیه و کنارگذاشتن ترس هات بهت کمک می کنه
    http://www.sa-iran.org/forum/
    همسر منم روابط همجنس گرایی داشته. حتما به فکر درمان باش تا بتونی آثار روحی رو به مرور برطرف کنی. فقط انتظار نداشته باش یه شبه تغییر کنی. قدم به قدم با توکل به خدا. ترس هات رو به خدا بسپار مطمئن باش دستت رو می گیره. اونی که تا حالا نذاشته آبروت جلوی خانوادت بریزه همون هم نگهدارته.

  2. 3 کاربر از پست مفید دلسا تشکرکرده اند .

    anisa (یکشنبه 29 تیر 93), paiize (پنجشنبه 26 تیر 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 26 تیر 93)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 اسفند 95 [ 16:48]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    3,335
    سطح
    35
    Points: 3,335, Level: 35
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1

    تشکرشده 162 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array
    همین روزها و شبها برو مسجد امامزاده هر جا که فضای معنوی داره توبه کن اصلا یه چند روزی برو پناه بگیر خدا بهترین پناه بنده هاشه وقتی توکل کنی خودش هم کمکت می کنه ضعف نشون نده وقتی که یه خدای بزرگ و مهربون داری خدایی که راز دار همه بنده هاش هست. ...

  4. 5 کاربر از پست مفید امیدوار92 تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 26 تیر 93), khaleghezey (پنجشنبه 26 تیر 93), paiize (پنجشنبه 26 تیر 93), roze sepid (پنجشنبه 26 تیر 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 26 تیر 93)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 26 خرداد 97 [ 15:05]
    تاریخ عضویت
    1393-3-05
    نوشته ها
    177
    امتیاز
    5,897
    سطح
    49
    Points: 5,897, Level: 49
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    337

    تشکرشده 305 در 123 پست

    Rep Power
    38
    Array
    ازاتفاقی که براتون افتاده واقعا ناراحت شدم
    من چیزی ازقانون نمیدونم که بخوام بهتون بگم فقط شما گفتید که به دختری علاقمندشدین ویکبارهم گفتید شب تولد نامزدتون
    راستش من حس کردم بخاطر اینکه ازاین وضعیت خسته شدین به یه دخترعلاقمند شدین وشاید دوست دارید زندگی عادی مثل هر پسردیگه ای رو تجربه کنید
    امالطفا قبل ازاین کارحتما ازمایشهای لازم رو انجام بدین تا ازسلامت جسمانی تون مطمئن بشید شما10 سال با همجنس رابطه داشتید خواهشا بخاطر دل خودتون خدایی نکرده یه دختر بیگناه وازهمه جابیخبرو الوده نکنید
    بعد پیش روانپزشک برید روحتونو درمان کنید بعد وارد رابطه با یه دختر خانم بشید

  6. 3 کاربر از پست مفید شاپرک 114 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 26 تیر 93), paiize (پنجشنبه 26 تیر 93), مهربونی... (پنجشنبه 26 تیر 93)

  7. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام
    حامد دیشب شب قدر بود،میدونی چه شبیه؟تفسیرشو تو قرآن خوندی؟
    تو این شب همه بچه های همدردی برات دعا کردن + خونواده هامون.خیلی زیادههههههه.به نظرت خدا تو جواب این همه دعا سکوت میکنه؟
    یه ذره به این فکر کردی که چرا دقیقا تو این ایام اومدی مشکلتو مطرح کردی؟این یه نشونه از طرف خداست که بدونی دوست داره و به کسی اجازه نمیده که آبروی شمارو ببره
    تو یه مردی پس مردونه عمل کن.حق داری بترسی ولی به قول قدیمیا مرگ یه بار،شیونم یه بار
    به حرف بچه ها گوش کن.نترس.از اعدام میترسی؟همه میگن که اعدامی در کار نیست،تازشم تو همین الان با این شرایط روزی 100 بار داری اعدام میکنی خودتو.دروغ میگم؟
    این همه آدم با دعاهاشون ارت حمایت میکنن.کم نیست برادر من.پس برو و همه چیزو بگو که خلاص شی

  8. 8 کاربر از پست مفید dokhtare kordestan تشکرکرده اند .

    bahar.65 (پنجشنبه 26 تیر 93), del (یکشنبه 29 تیر 93), khaleghezey (پنجشنبه 26 تیر 93), paiize (پنجشنبه 26 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 26 تیر 93), shabe ghadr (شنبه 04 مرداد 93), پونه (شنبه 28 تیر 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 26 تیر 93)

  9. #35
    روانشناس تربیتی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 تیر 95 [ 12:21]
    تاریخ عضویت
    1389-5-26
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    5,221
    سطح
    46
    Points: 5,221, Level: 46
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 129
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    404

    تشکرشده 451 در 101 پست

    Rep Power
    28
    Array
    سلام

    دوستم تماس گرفت و توضیحات تکمیلی رو، با مشورت یک وکیل برجسته و یک قاضی بازنشسته، ارائه داد.

    همانطور که بیان شد، فیلم نمیتونه مدرکی متقن برای دادگاه تلقی بشه، اون هم در چنین موارد حساسی که با آبروی انسان ها مرتبط هست. مگر اینکه خودت بری و اقرار کنی که من فلان عمل رو با اختیار خودم انجام داده ام، اون هم با شرایط خاص اقرار این جرم. اگر اونها فیلم رو پخش کنند، و ادعا کنند که شاهد ماجرا هستند، پای خودشون بیشتر گیر میفته. مخلص کلام رو بهت بگم و اون اینکه راه چاره برات کاملا وجود داره و اصلا جای نگرانی نیست. اون راه چاره ای که دوستم گفت، غیر از اینیه که خود من یخوام بهت بگم. چیزی که خود من میخوام بهت بگم، راه بسیارساده ای هست که هم دروغ نیست و هم دادگاه میتونه بپذیره. البته این راه، با فرض بدترین حالت ممکن هست. میتونی بگی که اینها من رو مجبور به این کار کردند و با تهدید به من تجاوز کردند؛ یا حتی میتونی بگی فیلم ساختگی یا فتوشاپه و امثال این موارد. باز هم میگم این راه، در مورد وضعیت فعلی ات نیست. یعنی پخش فیلم از جانب اونها، خطری برات نداره

    اگر قصد داشته باشی که ازشون شکایت کنی، باز هم این حق رو داری. منتها تصمیمش با خودته. در این مورد میتونم بهت وکیل برجسته معرفی کنم. اما اگر قصد داری با قضایا کنار بیای و خودت رو هم به دردسر نندازی، دفعه بعد که تماس گرفتند، صداشون رو ضبط کن و قاطعانه بهشون «نه» بگو و از هیچی نترس و البته به گونه ای هم صحبت نکن که دشمن تراشی بکنی برای خودت. به هیچ وجه اونها فیلم رو پخش نخواهند کرد، چون پای خودشون گیر میفته و اگر پخش هم بکنند، برای تو خطری نخواهد داشت. ما تدریجا کمکت می کنیم تا با مسائل پیش آمده کنار بیایی.

    اگر مساله به شکل حقوقی برات حل شده، آمادگی ات رو اعلام کن تا درباره خودت صحبت کنیم. یعنی صحبت درباره شیوه سازگاری ات با مسائل پیش آمده، آینده و زندگی جدیدت

    یادم رفت درباره پیشنهاد مصباح الهدی عزیز، باید بگم که خیلی بعیده که کار به اونجاها بکشه و نیاز بشه، اما راهکار مناسبی هست.
    مثل ساحل آرام باش، تا دیگران مثل دریا بیقرارت باشند

  10. 19 کاربر از پست مفید mohsenazizi تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 27 تیر 93), bahar.65 (پنجشنبه 26 تیر 93), del (یکشنبه 29 تیر 93), dokhtare kordestan (یکشنبه 29 تیر 93), khaleghezey (پنجشنبه 26 تیر 93), m.reza91 (پنجشنبه 26 تیر 93), Nilofar mordab (دوشنبه 30 تیر 93), paniz93 (پنجشنبه 26 تیر 93), parsa1400 (جمعه 27 تیر 93), sanjab (پنجشنبه 26 تیر 93), SpecialBoy (یکشنبه 29 تیر 93), فرشته مهربان (پنجشنبه 26 تیر 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 26 تیر 93), کاغذ بی خط (جمعه 27 تیر 93), پونه (شنبه 28 تیر 93), نازنین2010 (یکشنبه 29 تیر 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 26 تیر 93), رویای پر کشیدن (جمعه 27 تیر 93), سنجاقک ابی (سه شنبه 15 مهر 93)

  11. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    حامد جان سلاااااااااااااااااااااام

    کجااااااااااااااااااایی پسر

    یوهووووووووووووووووووو صدای منو داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    حالت خوبهههههههههههههههه خبری ازت نیست از 25 تیر . دارم نگرانت میشم اگه به عنوان مهمان سر میزنی اینو بدون ما همه برات دعا کردیم و فراموشت نکردیم
    حامد پست آقای عزیزی کامل بخون . از خودت و پست هات خجالت نکش . خدارو شکر کن همچنین سایتی پیدا کردی

    حامد بر نفس و شیطان درونت غلبه کن با مشاورین همراه شو تا نجات پیدا کنی . جلو خودتو بگیر یه ابزار جنسی نباش و باعث بزرگتر شدن موضوع نشو .
    برنامه ماه عسل تا اینجا دیدی بزرگترین پیامش اینکه ماهی هر وقت از آب بگیری تازه ست . هنوز سنت خیلی کمه فرصت جبران هست نا امید نباش

    حامد بیدار شو بزار کمکت کنیم تا به زندگی عادی بر گردی وتو هم مثل همه مردا صاحب همسر خوب و فرزند بشی .از اون کفتار صفتا و اشرارها فاصله بگیر گریه هات نشون میده هنوز زاتت پاک و دنبال خوشبختی هستی نذار خون دلت سیاه بشه

    مواظب خودت باش دوست تو سایت همدردی
    بهت بدرود نمیگم چون منتظر سلام تو و تعهدت به عنوانی که زدی هستم

  12. 7 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 29 تیر 93), dokhtare kordestan (یکشنبه 29 تیر 93), khaleghezey (یکشنبه 29 تیر 93), Nilofar mordab (دوشنبه 30 تیر 93), sanjab (شنبه 28 تیر 93), SpecialBoy (یکشنبه 29 تیر 93), مصباح الهدی (شنبه 28 تیر 93)

  13. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 خرداد 95 [ 11:35]
    تاریخ عضویت
    1393-4-24
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,681
    سطح
    23
    Points: 1,681, Level: 23
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 38 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه ی دوستای گلم ... دارم گریه میکنم... خبری واستون دارم... هنوزم یادش می افتم گریم میگیره...هموطوری که گفتید جلوشون واستادم و به اونا نه گفتم... ولی همونطور که انتظار داشتم به دردسر افتادم... دیروز که شب قدر بود اومدن در خونمون ما داشتیم اماده میشدیم که بریم امامزاده... زنگ زدن ولی جواب ندادم ... گفتن از پنجره پایین رو نگاه کن... نگاه کردم دیدم دوتاشون قمه دستشونه و سه تا دیگه هم تو ماشین بودن و دوتا هم روی موتور... زنگ زدن گفتن داریم میایم بالا جلو بابا و مامانت بهت تجاوز کنیم(البته با یه لحن و یه کلمه زشت دیگه گفتن)... ببخشید انقدر زشت حرف میزنم من.... من گفتم هر کاری میتونی بکن من زنگ میزنم پلیس... که یه دفعه دیدم در میزنن یکیشون اومده بود بالا و به مامانم گفته بود با حامد کار دارم ... مامانم گفت دوستت کارت داره.... ترسیده بودم رفتم پایین و اونا هم اومدن تو پارکینگ.. گفتن سوار شو بریم بک....مت.. گفتم دیگه توبه کردم و نمیخوام... گفتن مگه دست توئه...سوارم کردن به زور و بردنم توی همون جای همیشگی ... گفتم باشه قبوله هر کاری بگید میکنم اما امشب نه..(واقعا و بدون هیچ ترسی نمیخواستم کاری که میگن بکنم) گفتم شب قدر امشب نمیتونم... بعد گفتن گناهش گردن ما بیار دهنت رو جلو(با دست سر منو میکشیدن به سمت پایین) منم یک دنده گفتم نه که نه... گفتم فوقش میکشنم خلاص میشم... گفتم امشب شب قدر و نمیشه ... دیگه عصبانی شدن.. همه هم بوی گند الکل میدادن.. شروع کردن به فحاشی و توهین به مقدسات و شب قدر(خدا منو ببخشه که اینارو میگم) یکیشون با ته دسته ی قمه محکم زد توی سرم که سرم یه دفعه خیس و داغ شد و خون اومد... افتادم رو زمین که مثلا فیلم بازی کنم و دلشون بسوزه اما همه اومدن و دستو پامو گرفتن منم میگفتم بذارید شبای دیگه هر شب میام پیشتون تورو خدا امشب نه.. گریه میکردم... اما نشنیدن و بعد از تجاوز از طریق دهن ... از مقعد هم دخول انجام دادن... منم دیگه حتی روم نمیشد بهشون بگم امشب چه شبیه و این کارو نکنید چون در هین انجام اون کار گفتن این حرفارو گناه میدونستم و گریه میکردم و خون هم روی صورتم خشک شده بود.. خلاصه کارشون تموم شد و گفتن از این به بعد خودت با میل خودت بیا که اینجوری نشه... برگشتم خونه و گفتم دعوام شده ... صورتمو شستم و رفتیم امام زاده.. من با خجالت اونجا نشسته بودم... دیگه نمیخواستم بیام تو این سایت از خجالتم... خلاصه تا امروز ظهر که فهمیدم بعد از اون کارشون با من تو شب قدر... رفتن مسافرت اما تو راه باهم دعواشون میشه و دوتا از خودشونو میکشن توی دعوا و فرار میکنن.. در حال فرار بودن که چپ میکنن و توی ماشین میسوزن... اینو توی محلمون همه میگفتن امروز.. چند تا از دوستاشون که دفعه های قبل اومده بودن با اونا بهم تجاوز کرده بودن اومدن و بهم گفتن و من ماجرا رو گفتم بهشون و اونا حلالیت خواستن از من که یه بار اون کارو باهام کردن و گفتن فکر میکنن من به میل خودم میام اونجا... باورم نمیشد ... هنوزم گریم میگیره... بدونه هیچ ابرو ریزی همه چی تموم شد ... اما خیلی اون لحظه های بار اخر سخت بود ... توی شب قدر.... واقعا با هر لحظه ی اون روز مردم و زنده شدم... حالا همشون مردن...هیچ وقت نمیبخشمشون هیچکدومشون بجز یکیشون که اسمش علی بود و منو دوست داشت و روز اخر با همشون بحث کرد که این کارو نکنن اما اونا گوش ندادن.. علی هم به خدا اعتقاد داشت و از حرفای من ترسید.. ولی بقیه رو نمیبخشم... واقعا من بیدارم؟؟؟؟ واقعا این منم؟؟؟؟ یعنی دیگه تموم شد؟؟؟؟ فردا دوباره میام این پست رو چک کنم ببینم بیدار بودم کلا امروز یا همش خواب بوده...

  14. 21 کاربر از پست مفید حامد تنها تشکرکرده اند .

    anisa (یکشنبه 29 تیر 93), del (یکشنبه 29 تیر 93), Eram (جمعه 31 مرداد 93), hamed-kr (یکشنبه 29 تیر 93), khaleghezey (یکشنبه 29 تیر 93), m.reza91 (یکشنبه 29 تیر 93), Nilofar mordab (دوشنبه 30 تیر 93), paiize (یکشنبه 29 تیر 93), parsa1400 (یکشنبه 29 تیر 93), SpecialBoy (یکشنبه 29 تیر 93), terme00 (یکشنبه 29 تیر 93), فدایی یار (یکشنبه 29 تیر 93), فرخ رو (یکشنبه 29 تیر 93), کاغذ بی خط (یکشنبه 29 تیر 93), پونه (یکشنبه 29 تیر 93), نازنین2010 (یکشنبه 29 تیر 93), مصباح الهدی (یکشنبه 29 تیر 93), ذمانح (یکشنبه 29 تیر 93), رویای پر کشیدن (یکشنبه 29 تیر 93), سنجاقک ابی (سه شنبه 15 مهر 93), شاپرک 114 (سه شنبه 31 تیر 93)

  15. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    خدای من!!!باورکردنش مشکله.
    مگه میشه؟؟؟؟؟؟
    این یه معجزه ست؟اونم توی شب قدر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
    خدای من مخم هنگ کرده!!!!
    آقا حامد خیلی خوشحال شدم.خییییییلی

    به نظرم بهتره حالا به فکرروحیه تون باشی.طبق گفته آقای عزیزی بایدبه بازسازی خودت بپردازی.

    من هنوزهم باورم نمیشه.
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  16. 6 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    anisa (یکشنبه 29 تیر 93), khaleghezey (یکشنبه 29 تیر 93), Nilofar mordab (دوشنبه 30 تیر 93), parsa1400 (یکشنبه 29 تیر 93), فدایی یار (یکشنبه 29 تیر 93), کاغذ بی خط (یکشنبه 29 تیر 93)

  17. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    524
    امتیاز
    13,135
    سطح
    74
    Points: 13,135, Level: 74
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,154

    تشکرشده 1,301 در 451 پست

    Rep Power
    104
    Array
    سلام جناب حامد.
    نمیدونی از اون وقتی که تاپیک شما رو خونده بودم چقدر ناراحت شده بودم.و تا همین ساعاتی پیش فکرم مشغول بود یه بخشیش شما چی کار کردید.

    راستش امیدوارم واقعا همه چی تموم شده باشه.

    این جا مطمئن شدم که چقدر دعای بقیه در حق بقیه میگیره.

    کلا اون روز تاپیک شما مطمئن باشید خیلی ها رو تحت تاثیر قرار داد و ناراحت شدند و قطعا برای شما دعا کردند در این شب های عزیز.

    انشالله به حق این شب عزیز به حق مولا علی یه شروع خوب و دوباره داشته باشید.التماس دعا.

  18. 7 کاربر از پست مفید فدایی یار تشکرکرده اند .

    anisa (یکشنبه 29 تیر 93), khaleghezey (یکشنبه 29 تیر 93), Nilofar mordab (دوشنبه 30 تیر 93), paiize (یکشنبه 29 تیر 93), parsa1400 (یکشنبه 29 تیر 93), کاغذ بی خط (یکشنبه 29 تیر 93), مصباح الهدی (یکشنبه 29 تیر 93)

  19. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 اسفند 93 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1393-3-10
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    1,518
    سطح
    22
    Points: 1,518, Level: 22
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    100

    تشکرشده 352 در 135 پست

    Rep Power
    31
    Array
    سلام واقعا این یه معجزس، با خوندن پست آخرت چه ترس عجیبی تو دلم افتاد ، بهت تبریک میگم بخاطر توبه ی خالصانت خدایاااااا واقعا بنده های توبه کنندتو دوس دارییییی، خوش به حالت ، امیدوارم ازین به بعد درست زندگی کنی ..

  20. 4 کاربر از پست مفید سپیده ی تاریک تشکرکرده اند .

    anisa (یکشنبه 29 تیر 93), khaleghezey (یکشنبه 29 تیر 93), Nilofar mordab (دوشنبه 30 تیر 93), کاغذ بی خط (یکشنبه 29 تیر 93)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.