ستاره جان خودتم داری میگی فکر میکنم
تحت هیچ شرایطی از احساساتت بهش نگو
این ها همش فکروخیاله به احتمال زیاد و بین دخترا هم مشترک که فکر میکنن پسری میخادشون ولی بخاطر رفتار ش نیومده تا حالا بگه.
کاری که باید بکنی اینه رفتار متعادل داشته باش نه صمیمی و با محبت نه خیلی خشک وجدی.
حتی اگه اون شما رو بخاد بری بهش بگی دوسش داری نظرش عوض میشه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)