
نوشته اصلی توسط
واحد
اقای استاد دانشگاه به همدردی خوش اومدید من یه خانم چادریم . روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم که توی یه خونواده مذهبی به دنیا اومدم . ولی از لحاظ رعایت حجاب از طرف خانواده هیچوقت تحت فشار نبودم و نیستم . و با اختیار و ازادی کامل پوشش خودم رو انتخاب کردم . قبل از ازدواج هدفم این بود که با فردی ازدواج کنم که من رو به خاطر نوع پوششم که نشان از اعتقادات قلبی من هست انتخاب کند نه به خاطر چیزهای دیگه مثل زیبایی یا موقعیت شغلی یا ..... . که شکر خدا همونطور هم شد . همسرم با اینکه در یک خانواده غیر مذهبی بزرگ شده و خودش هم صد در صد مذهبی نیست . یعنی در بعضی مواردکمبود هایی دارد ولی از لحاظ اعتقادی و قلبی یک انسان پاک و با خداست . برای همین یک دختر چادری از یک خانواده مذهبی رو انتخاب کرده . گاهی وقتا احساس میکنم اون به خدا نزدیکتره . چون من تو یه خونواده مذهبی بودم و از دوران کودکی این فکر و عمل در من نهادینه شده .ولی ایشون با فکر و بینشی که بعد از نوجوانی به دست اوردند این راه رو انتخاب کردند .
باید اعتراف کنم که جامعه بد جوری داره به طرف بد حجابی و حتی بیحجابی پیش میره و حتی زمانی بوده که شیطان به سراغم اومده و وسوسه ام کرده که بدون چادر هم میشه حجاب کامل رو داشت ولی خدا رو شکر موفق نشده واز امام زمان در این جور موارد یاری میخوام . اینم بگم که اعتقادات همسرم هم در چادری ماندن من دخیل بوده چون میدونم ایشون با اینکه به من اجبار نمیکنه ولی دوست داره چادری باشم . خواهر های من با اینکه در زمان مجردی چادری واقعی بودند ولی بعد از ازدواج متاسفانه با چادر خداحافظی کردند .
علاقه مندی ها (Bookmarks)