به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    اقای استاد دانشگاه به همدردی خوش اومدید من یه خانم چادریم . روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم که توی یه خونواده مذهبی به دنیا اومدم . ولی از لحاظ رعایت حجاب از طرف خانواده هیچوقت تحت فشار نبودم و نیستم . و با اختیار و ازادی کامل پوشش خودم رو انتخاب کردم . قبل از ازدواج هدفم این بود که با فردی ازدواج کنم که من رو به خاطر نوع پوششم که نشان از اعتقادات قلبی من هست انتخاب کند نه به خاطر چیزهای دیگه مثل زیبایی یا موقعیت شغلی یا ..... . که شکر خدا همونطور هم شد . همسرم با اینکه در یک خانواده غیر مذهبی بزرگ شده و خودش هم صد در صد مذهبی نیست . یعنی در بعضی مواردکمبود هایی دارد ولی از لحاظ اعتقادی و قلبی یک انسان پاک و با خداست . برای همین یک دختر چادری از یک خانواده مذهبی رو انتخاب کرده . گاهی وقتا احساس میکنم اون به خدا نزدیکتره . چون من تو یه خونواده مذهبی بودم و از دوران کودکی این فکر و عمل در من نهادینه شده .ولی ایشون با فکر و بینشی که بعد از نوجوانی به دست اوردند این راه رو انتخاب کردند .
    باید اعتراف کنم که جامعه بد جوری داره به طرف بد حجابی و حتی بیحجابی پیش میره و حتی زمانی بوده که شیطان به سراغم اومده و وسوسه ام کرده که بدون چادر هم میشه حجاب کامل رو داشت ولی خدا رو شکر موفق نشده واز امام زمان در این جور موارد یاری میخوام . اینم بگم که اعتقادات همسرم هم در چادری ماندن من دخیل بوده چون میدونم ایشون با اینکه به من اجبار نمیکنه ولی دوست داره چادری باشم . خواهر های من با اینکه در زمان مجردی چادری واقعی بودند ولی بعد از ازدواج متاسفانه با چادر خداحافظی کردند .

  2. 3 کاربر از پست مفید واحد تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 24 تیر 93), roze sepid (سه شنبه 24 تیر 93), shenevande (سه شنبه 24 تیر 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 اسفند 93 [ 07:20]
    تاریخ عضویت
    1393-4-24
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    493
    سطح
    9
    Points: 493, Level: 9
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 10 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط واحد نمایش پست ها
    اقای استاد دانشگاه به همدردی خوش اومدید من یه خانم چادریم . روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم که توی یه خونواده مذهبی به دنیا اومدم . ولی از لحاظ رعایت حجاب از طرف خانواده هیچوقت تحت فشار نبودم و نیستم . و با اختیار و ازادی کامل پوشش خودم رو انتخاب کردم . قبل از ازدواج هدفم این بود که با فردی ازدواج کنم که من رو به خاطر نوع پوششم که نشان از اعتقادات قلبی من هست انتخاب کند نه به خاطر چیزهای دیگه مثل زیبایی یا موقعیت شغلی یا ..... . که شکر خدا همونطور هم شد . همسرم با اینکه در یک خانواده غیر مذهبی بزرگ شده و خودش هم صد در صد مذهبی نیست . یعنی در بعضی مواردکمبود هایی دارد ولی از لحاظ اعتقادی و قلبی یک انسان پاک و با خداست . برای همین یک دختر چادری از یک خانواده مذهبی رو انتخاب کرده . گاهی وقتا احساس میکنم اون به خدا نزدیکتره . چون من تو یه خونواده مذهبی بودم و از دوران کودکی این فکر و عمل در من نهادینه شده .ولی ایشون با فکر و بینشی که بعد از نوجوانی به دست اوردند این راه رو انتخاب کردند .
    باید اعتراف کنم که جامعه بد جوری داره به طرف بد حجابی و حتی بیحجابی پیش میره و حتی زمانی بوده که شیطان به سراغم اومده و وسوسه ام کرده که بدون چادر هم میشه حجاب کامل رو داشت ولی خدا رو شکر موفق نشده واز امام زمان در این جور موارد یاری میخوام . اینم بگم که اعتقادات همسرم هم در چادری ماندن من دخیل بوده چون میدونم ایشون با اینکه به من اجبار نمیکنه ولی دوست داره چادری باشم . خواهر های من با اینکه در زمان مجردی چادری واقعی بودند ولی بعد از ازدواج متاسفانه با چادر خداحافظی کردند .
    با تشکر از شما. به شما و همسرتون واقعا تبریک می گم. شما یک نمونه خوب هستید از این که دختران خوب چادری نباید حتما با پسران به ظاهر مذهبی ازدواج کنند. عشق همسر شما به شما مانند پوشش شما آسمانی اه و امیدوارم پسرهای خوب دیگر ما هم از این زندگی خوب بی بهره نمونند.

  4. کاربر روبرو از پست مفید ostaddaneshgah تشکرکرده است .

    roze sepid (سه شنبه 24 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.