دوستان عزیز سوء تفاهم نشه من در مورد این تاپیک نظر شخصی خودم رو اعلام کردم
توی متنی که نوشتم عنوان کردم "بعضی از این افراد..." یعنی نوشته های من شامل همه نمیشه
بلکه چند موردی که من برخورد داشتم به این صورت بودن
دلیلم هم این بوده که صاحب تاپیک فقط جنبه های اجتماعی و موقعیت ایشون رو در نظر نگیرن بلکه سایر معیارها رو هم در نظر بگیرن
همینجا از دوستانی که نوشته من ناراحتشون کرده عذرخواهی می کنم قصد جسارت نداشتم
نظر شخصی بود










علاقه مندی ها (Bookmarks)