سلام.
اگر شما هم آدم شوخ طبعی هستید می تونید مقابله به مثل کنید. یعنی رفتارش رو روی خودش پیاده کنید تا ببینه که چه حس بدی داره.
راه دوم اینه که هیچکس نخنده یا حداقل شما نشون بدید که این رفتار مخالف شأن براتون جای تعجب داره و به نحوی این مطلب رو به بقیه هم انتقال بدید.
بعد از اینکه از جمع فاصله گرفتید بهش بگید فکر می کنم فلانی ناراحت شد. همه که مثه تو باجنبه(!)نیستن بهشون برمیخوره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)