sara 65 عزیز: ممنون از اینکه به این تاپیک سر زدی. عزیزم اونها میخوان بعد از طلاق سوری برن صیغه 99 ساله بخونن. سوال کردن که حتی اگه تو اون زمان صیغه ام بچهدار بشن اسمش تو شناسنامه اینها میاد. فقط دوستم از شوخرش ارث نمیبره که اونم براش مهم نیست. راستی نمیخوان به کسی بگن که طلاق سوری گرفتن. خاله ایشون هم خاله ناتنی بوده از هنون زمان که پدرش فوت کرده اون خانومم رفته. با هیچ کس رابطه نداره. انگار که یه غریبه بوده. . دوستم میگه پولی که ماهیانه می گیرن میتونه کمک بزرگی به زندگیشون بکنه چون پدرشون 2800 حقوقش بوده. و نصف این حقوق تو این زمونه پول کمی نیست. ممنون که دوستم و راهنمایی کردی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)