خانوم ترمه نحوه ی پاسخگویی تون همراه با پرخاشگری اصلا مناسب نیست شما توی زندگی من نیستی و اطلاعی از شرایط من نداری که با این لحن تند صحبت می کنی .قابل توجه مدیران محترم تالار بعضی کاربرها واقعا آدم و از مشاوره گرفتن پشیمون می کنن
به نظر شما خانومی که شاغل نیست و درآمد مستقل نداره همسرش باهاش در موردمسایل مالی رو راست نیست و اصلا میزان درآمدش و پس اندازش و نمی گه و خیلی حسابگره و با احتیاط پول خرج می کنه یعنی فقط به مقدار رفع نیاز ضروری پول در اختیارم میزاره و با اینکه درآمد بالای 9- 8 میلیون در ماه داره ظاهر زندگی مون مثل افراد با درآمد کمه . مبلغی که با داشتن شغل پاره وقت و با اطلاع همسرم پس انداز کرده بودم و با بهانه های مختلف ازم گرفته وقتی هم اعتراض کردم می گه مگه از خونه ی بابات آورده بودی .چیزی و به نامم نمی کنه چون در کودکی مادرش رهاش کرده و رفته احساس می کنه منم اگه استقلال مالی داشته باشم ممکنه این اتفاق بیافته و به جز پدر و مادرم هیچ فامیل دیگه ای ندارم که موقعی که احتیاج دارم بتونم پول قرض بگیرم که اونا هم وضع مالی آنچنانی ای ندارن .حالا شما بگین تکلیف من چیه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)