سلام
متاسفانه بعضی ها این حریم خصوصی رفتاری و شرایط قبل ازدواج طرف مقابلو درک نمیکنن.دقیقا باعث جدایی من و همسرم همین موضوع شد.قبل ازدواج ایشون میدونست من فرد مستقلی هستم .منزل شخصی و ماشین و کارهای اجتماعی و غیره خودم انجام میدم و مستقلم و مسافرت هم گاهی بتنهایی ان هم خارج از کشور میرم ولی ایشون بعد ازدواج میخواست مالک من باشه و بدون اجازه ایشون من نمیتونستم اب بخورم و تمام ازادیهای منو که در قبل داشتم محدود کرد حتی به طرز مسواک زدن من هم گیر میداد .من هم.کمی پرخاشگر شدم ولی بعد مدتی منو متهم.به پرخاشگری کرد و بعد مدتی من به این نتیجه رسیدم خودمو احساسمو خاموش کنم و بعد مدتیم افسرده شدم.نتیجه اینکه تمام این بحث حویم خصوصی بر میگرده به اعتماد.اگر اعتماد نباشه دو طرف همدیگرو محدود میکنند







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)