میخواهم برم برای ملاقات فرزند دادخواست بدم
چون با حرف و خواهش و مسالمت آمیز بچه رو نمیاره ببینمش
الان دیگه او و خواسته اش برام مهم نیست مهم بچه است که اگر من دادخواست بدم و بچه رو هفته ای یکبار یک ساعت تو کلانتری ببینم بچه بیشتر از این آسیب نبینه و هوایی نشه
برگشتم سر نقطه اول ملاقات فرزند تو کلانتری برای بچه ضرری نداره؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)