به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 95 [ 19:37]
    تاریخ عضویت
    1393-1-03
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    2,112
    سطح
    27
    Points: 2,112, Level: 27
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 174 در 61 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    به نظر من اوایل یه سری سوالات دیگتون را بپرسید.

    بعد بگید می خوام سوالاتی در مورد مساله ای که جلسه قبل عنوان کردین بپرسم.هر چند که خب ما هنوز شاید هنوز خیلی مسائل باشه که بخواهیم در موردش آشنا بشیم و این سوالی که می کنم معنیش این نیست که همه مسائل حله و فقط همین مساله برام مونده.

    براهمین جسارت منو ببخشید اگر این سوال که شاید در مقابل معیارهای دیگه کم اهمیت باشه دوباره از شما می پرسم.
    اونم میگه خواهش می کنم. بفرمایید و...

    بعد بپرسید ببخشید اسم بیماری پوستیتون را می تونم بدونم و اینکه چه داروهایی مصرف می کنید؟
    بعد بذارید خودش توضیحاتی بده. شاید خودش یه سری نکته بهتون بگه.


    بعد اگر توضیحاتش کامل نبود و پیشنهاد دیگه بهتون نداد؛ بهش بگید راستش من در این مورد که تو جلسه خواستگاری یکی از سوالات پرسیدن چنین مواردی هست قبلا مطالبی خونده بودم. که گاهی مشاوران به دختر توصیه کرده بودند که می تونن برای رفع شبهه و شفاف سازی مثلا برگه ای از پزشک به طرف مقابل نشون بدن یا حتی گاهی پسر می تونه با خود پزشک فرد در این مورد صحبت کنه.میشه لطفا اسم پزشکتون را بهم بگید؟

    یا اصلا یه راه بهتر به ذهنم رسید اینکه بهش بگید: راستی شما برای درمانتون کجا مراجعه کردین؟ بعد مثلا بگید فلان پزشک را می شناسید خیلی تو تخصص پوست خوب هستند. و... خلاصه تو حرف ها ببنید پزشکشون کیه؟

    و معمولا این مراجعان تو مطب اون دکتر پرونده دارند و می تونید برید با پزشکش صحبت کنید. این از مورد بالایی فکر کنم بهتره .


    به نظرم خوب نیست که مادرتون بخوان ببینند. نظر شخصی منه.

    ولی اگه بتونید با خود پزشک ایشون صحبت کنید خیلی خوب میشه و از همه چیز مطلع می شید و موضوع براتون شفاف میشه.این طوری بهتره!

    بازم صبر کنید شاید دوستان پیشنهادات بهتری بدن.
    موفق باشید.
    ممنون بانو مصباح اما یک نکته ای رو اینجا بگم شاید توجه کمتری بهش شده

    پزشکان باتوجه به تعهدی که دارند حق ندارند پرونده و نوع بیماری مراجعه کنندگان خود رو فاش کنند تحت هیچ شرایطی مگر با حکم دادگاه یا اینکه پزشک این چیزها براش اهمیتی نداشته باشه پس زیاد به فکر این نباشید که اسم پزشک رو در بیارید و باهاش صحبت کنید

    بهترین راه اینکه سر صحبت رو باز کنید و با لحنی دوستانه نوع بیماری و شدت اون رو سوال کنید

    با توجه به اطلاعاتی که از خود خانوم بدست میاورید به پزشکان و متخصصان مراجعه کنید ( البته این کار برای اطمینان بیشتر هست )

    موفق باشید

  2. 4 کاربر از پست مفید ذمانح تشکرکرده اند .

    (ERFAN) (یکشنبه 22 تیر 93), khaleghezey (شنبه 21 تیر 93), فرهنگ 27 (شنبه 21 تیر 93), مصباح الهدی (یکشنبه 22 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 آبان 93, 00:49
  3. راهنمایی برای ازدواج ( تو مرحله آشنایی هستم)
    توسط e-lampard در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 اردیبهشت 93, 19:16
  4. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 تیر 92, 16:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.