ممنون از همه دوستان که نظر دادن ،
خانم فرشته اردیبهشت منم به این نتیجه رسیدم که خودم بگم بهتره ،
خانم مصباح واقعا همین شد یعنی تصاویر تو نت خیلی وحشتناکن هر چند میدونم که مشکل ایشون اینجور نیست ولی خب آدم نگران میشه
آقا پارسا با ما که راه اومدن و سند پشت قباله نخواستن!!
تصمیمم اینه که با خودش صحبت کنم، فقط دفعه قبل که ازش در اینباره سوال کردم خیلی معذب شد و سختش بود توضیح بده البته طبیعیه هر کی باشه سختشه
به هر حال امیدوارم بتونم جوری مطرح کنم که به طور غیر مستقیم وارد بحث بشیم تا بتونه راحت تر صحبت کنه ،
فقط به نظرتون اگه درخواست کنم که اگه ممکنه مادرم ببینه ، نابجاست ؟ و اینکه شما برای مطرح کردن این درخواست چه جمله ای پیشنهاد میکنید ؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)