سلام.
یه حرفی میخوام بزنم امیدوارم ناراحت نشی.
خیلی جدی داشتم تاپیکتونو میخوندم یهو دیدم نوشتین " بهم پیشنهاد خونه خالی ام نداده" راستش وقتی اینو خوندم خندم گرفت،
که چرا بعضی از ما دخترا انقدر ساده تشریف داریم.پیشنهاد ندادنش دلیل بر خوب بودنش نیست عزیزم.
موفق باشی و خوش بخت![]()







پیشنهاد ندادنش دلیل بر خوب بودنش نیست عزیزم. 

علاقه مندی ها (Bookmarks)