نقل قول نوشته اصلی توسط zendegiye movafagh نمایش پست ها
سلام
این که شما راست می گید و از دروغ بدتون می یاد خیلی خوبه
من فکر می کنم منظور دیگران این بوده که هر حرفی رو نباید هر جایی زد حتی اگه حرف راست باشه
یعنی تشخیص اینکه چه حرفی کجا زده شه خیلی مهمه
یعنی یه موقع شما می یاید یه جمله می گید که دروغ نیست ولی اگه نمی گفتید هیچ اتفاق بدی نمی افتاد بنابراین یه عده می گن چقد ساده ای برو سیاست داشته باش
سلام.مچکرم از پاسختون
بله این هم هست.گاهی وقتی کسی ازم سوالی رو میپرسه با توضیحات اضافه جواب میدم
وقتایی که سوالی ازم میشه و من دوس ندارم جواب بدم،نمیدونم طرف مقابل رو چطوری بپیچونم.اگه دروغ بگم که اشتباهه.اگر هم راستشو بگم محکوم میشم به بی سیاست بودن.اگر هم مستقیم بگم دوس ندارم جوابتو بدم طرف مقابل از دستم آزرده خاطر میشه.دوس دارم بتونم یک جوری جواب طرف مقابل رو بدم که نه دروغ گفته باشم نه همه ی راستشو:دی و در عین حال رابطه ی خوبی داشته باشم.روش های پیچوندن رو بلد نیستم:دی