سلام.مچکرم از پاسختون
بله این هم هست.گاهی وقتی کسی ازم سوالی رو میپرسه با توضیحات اضافه جواب میدم![]()
وقتایی که سوالی ازم میشه و من دوس ندارم جواب بدم،نمیدونم طرف مقابل رو چطوری بپیچونم.اگه دروغ بگم که اشتباهه.اگر هم راستشو بگم محکوم میشم به بی سیاست بودن.اگر هم مستقیم بگم دوس ندارم جوابتو بدم طرف مقابل از دستم آزرده خاطر میشه.دوس دارم بتونم یک جوری جواب طرف مقابل رو بدم که نه دروغ گفته باشم نه همه ی راستشو:دی و در عین حال رابطه ی خوبی داشته باشم.روش های پیچوندن رو بلد نیستم:دی









علاقه مندی ها (Bookmarks)