با سلام و با تشکر... مشکل ما این است که ایون 1 سال و نیم از درسشون مونده و بنده 2 سال ارشد مونده... ایشون میگن کار برای ایشون بسیار فراوان است به دلیل مهارت های زیادی که دارن
. کلی هم آشنا دارن به خاطر سمینار های علمی که شرکت میکنند...هم خانواده ایشون میدونن و هم خانواده من و ایشون با مادر من هم صحبت کردن مادر من نگرانیشون اینه که باید 3 4 سال به پای این پسر بمونم... نگرانیشون همینه... معیار هام رو باید بگویم؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)