سلام نگار جان من پیگیر تاپیکت بودم ولی خبری ازت نبود عزیزم من هم پریروز جدا شدم و طلاقم رو گرفتم
من قدردان نامزدم هستم و واقعا از دستش راضی هستم چون کوچکتریت کاری نکرد که من ذره ای ته دلم شک کنم که شاید دلم براش تنگ بشه و تصمیم نادرستی گرفته باشم
از عید که بینمون به هم خورد حتی یک بار هم نه پیام داد و نه زنگ زد و نه خواست که منو برگردونه !!!
خیلی خیلی احساس ارامش می کنم که جدا شدم !!!
شما هم اصلا نگران نباش و عذاب وجدان نداشته باش
مردی که وقتی کار از کار گذشت تازه یادش افتاده که نمی خواسته زندگیش به اینجا برسه نمی شه روش حساب باز کرد
می فهمم چی می گی نلمزد منم به پدرش وابسته بود و وقتی پدرش گفت طلاقش بده نه نگفت اون می دونست من براش چی کارا کردم ولی جراا ت نداشت از زندگیش محافظت کنه
اصلا به ایمیل ها و تماس. هاش جواب نده
برای من سخت بود اون اوایل که چرا در جواب خوبی های من با من این کار رو کرد من از خودم برای اون مایه گذاشتم
ولی اون حتی یک قدم به سمت من برنداشت
دیگه از زندگیم کلا رفت بیرون و خیلی خوشحالم با اینکه دو روز از طلاقم گذشته
عزیزم نگذار دلتنگی تو رو به اغوش کسی برگردونه که می دونی اینده ای باهاش نداری
- - - Updated - - -
کتاب چرا به این جا رسیدم باربارا دی انجلیس رو بخون منو خیلی اروم کرد
نامزدت رو رها کن خاطراتش رو رها کن و اون رو ببخش و مادرش رو ببخش باور کن وقتی طلاقت رو قبول کردی تمام انرژی که نامزدت از تو می گرفت مادرش از تو می گرفت تو وجود خودت ازاد می شه و سرشار از نشاط می شی








علاقه مندی ها (Bookmarks)