به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 68
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    یه سوال بچه هاتون از همین همسرتون هستن یعنی شما مجرد بودید باهاشون ازدواج کردید ؟
    اگر اینطور هست حتما دلایل محکمی برای ازدواج داشتید که با وجود مخالفتها باز هم ازدواج کردید
    پس مطمئنا می تونید زندگی تون رو خیلی شیرین تر و بهتر کنید
    بهتره علت ناراحتی همسرتون رو پیدا کنید . به نظرم ایشون از یه چیزایی راضی نیست
    با هم صحبت کنید و حلش کنید
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟

  2. 5 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (چهارشنبه 18 تیر 93), meinoush (چهارشنبه 18 تیر 93), واحد (پنجشنبه 19 تیر 93), آرام دل (چهارشنبه 18 تیر 93), شیدا. (چهارشنبه 18 تیر 93)

  3. #12
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شاید دوتا زایمان پشت سرهم در سن بالا باعث این بیماری شده باشد. معمولا خانم ها بعد از زایمان افسردگی می گیرند. اما متاسفانه کسانی که زمینه بیماری داشته اند ( خانم شما زندگی قبلی اش را به خاطر قتل همسرش از دست داده و زمینه داشته ) این افسردگی تا سالها بعد بهشان می ماند. به خصوص که هنگام زایمان جوان نبوده اند و دو زایمان بی فاصله داشته اند. بهتره با یک روانپزشک خودتان بروید ( لازم نیست فعلا همسرتان بیاید ) مشورت کنید ببینید نظر روانپزشک چیست. آیا تشخیص بیماری می دهد یا نه. روانپزشک خوب هم در تهران سراغ دارم.

  4. 6 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    anisa (چهارشنبه 18 تیر 93), deljoo_deltang (چهارشنبه 18 تیر 93), meinoush (چهارشنبه 18 تیر 93), واحد (پنجشنبه 19 تیر 93), آرام دل (چهارشنبه 18 تیر 93), شیدا. (چهارشنبه 18 تیر 93)

  5. #13
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط vahidvahid نمایش پست ها
    اختلاف سنی هم داشته باشید (که البته نه اون اول، و نه الان برام ذره ای مهم نیست. اما خب آدم و.قتی ناراحت می شه، همه منفیهای طرف مقابل، جلوش رژه می رن)....
    همه منفی های طرف مقابل که نه، اما اکثرش برای همین موردی هست که می گی برام مهم نیست.
    همسر شما نه سال از شما بزرگتره و ضمن این که زمان ازدواج با شما بیوه بودن.
    این اختلاف سن به خودی خود مشکل آفرین هست. تجربه یک زندگی را هم بهش اضافه کنید.
    اگر شما با دختری که نه سال از شما بزرگتر بود ازدواج می کردید مشکلاتتون به مراتب کمتر بود.

    متاسفانه زمانی که باید به حرف و تجربه بزرگترها گوش می کردید مرغتون یه پا داشته،

    ایشون شور و شوق مورد نظر شما را نداره،
    از نظر جنسی به اندازه ی شما فعال نیست.
    ذهنش و دلش درگیر اون یکی پسرش هست،
    و ..... خب همه اینها مربوط به این اختلاف سن و شرایط هست. وگرنه اگر با کسی در شرایط خودش ازدواج می کرد اینطور نمی شد.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  6. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    pasta (چهارشنبه 18 تیر 93), آرام دل (چهارشنبه 18 تیر 93)

  7. #14
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یادتان باشد قتل و آدم کشی چه عمد باشد چه غیر عمد از یاد خانواده مقتول نمی رود. خانواده هایی که با این مسئله مواجه می شوند خیلی وقت ها نیاز به درمان و حمایت طولانی مدت دارند تا بتوانند زندگی عادی داشته باشند.
    ببینید کم کمش اینه که مقتول را می برند پزشکی قانونی و کالبد شکافی می کنند. می دانید همین مساله چقدر روی روح و روان خانواده مقتول اثر می گذارد؟ شاید عادی به نظر برسد این مساله اما اینطور نیست. آنقدر این مساله آزار دهند و خردکننده است که تازگی ها تلاش هایی صورت گرفته است که کالبدشکافی را با استفاده از دستگاه های تصویربرداری پیشرفته و با کمترین نیاز به شکافتن انجام دهند تا خانواده مقتولان آزار و اذیت روحی و روانی نبینند و اعصابشان خراب نشود.
    تازه این فقط کوچکترین قسمت قضیه است. فقط خدا می داند مقتول شدن یک نفر چه عذابی به خانواده اش می دهد.

    همین مساله کافی است تا خانم شما را از پا بیندازد. تازه بی پدر شدن یک پسر جوان هم مزید برعلت است. شما خوب می دانید که پول زندگی ساز نیست و پسر جوان به پدر احتیاج دارد . مگر می شود پول جای پدر را بگیرد ؟

    به هر حال با یک روانپزشک مشورت کنید.
    در کنار آن می توانید حق عضویت همین سایت را پرداخت کنید و مشاوره تخصصی دریافت کنید .

  8. 6 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    anisa (چهارشنبه 18 تیر 93), deljoo_deltang (چهارشنبه 18 تیر 93), meinoush (چهارشنبه 18 تیر 93), sanjab (چهارشنبه 18 تیر 93), واحد (پنجشنبه 19 تیر 93), آرام دل (چهارشنبه 18 تیر 93)

  9. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 تیر 94 [ 17:38]
    تاریخ عضویت
    1393-4-17
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    990
    سطح
    16
    Points: 990, Level: 16
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من بله. اولین بار بود که ازدواج کردم. دلیلش عشقم بود. فقط همین.

    من اصلا دوست دخهتر نداشتم. یعنی به خاطر یه سری اعتقادات، دوست نداشتم داشته باشم. نمی دونم شاید این عشق نبوده.... و شاید رفتارهای زنم در قبال من در اون دوران، باعث شده که من بهش علاقه پیدا کنم. من بعد از تعطیلی از کار خودم، توی موسسه ای می رفتم که خانومم هم اونجا کار می کرد. از اون طریق اشنا شدیم. اما هرچی بوده، من الان عاشق زندگیمم (البته شاید فقط عاشق بچه هامم). نمی دونم. نمی دونم چمه

  10. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    من به دوستای خوب که قصد کمک کردن دارن توصیه می کنم به جای اینکه ایشون رو از زندگیشون سرد کنن ، راهکارهای خوب ارائه بدن ....
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟

  11. 6 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    meinoush (چهارشنبه 18 تیر 93), mohammad6599 (جمعه 20 تیر 93), roze sepid (چهارشنبه 18 تیر 93), sanjab (چهارشنبه 18 تیر 93), فرشته مهربان (جمعه 20 تیر 93), شیدا. (چهارشنبه 18 تیر 93)

  12. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array
    آقا وحید میشه پست من رو بخونید و نظرتون رو راجع به اون بهم بگید؟
    آرزوهایم مشخص است و دست یافتنی و
    من
    برای رسیدن به آنها نهایت تلاش خود را خواهم داشت!
    و امروز
    من شاکرم! شاکرم که خداوندی دارم که
    آرزوهایم رو به من هدیه دادند و
    منه انسان
    چیزی رو نخواهم ساخت، حتی دیگر لیستی نخواهم نوشت، من!!
    من سر طاعت در برابر لیستی که به من هدیه میدهد برمیآورم.


  13. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 آبان 97 [ 09:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-31
    نوشته ها
    537
    امتیاز
    8,891
    سطح
    63
    Points: 8,891, Level: 63
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,224

    تشکرشده 1,090 در 430 پست

    Rep Power
    87
    Array
    درسته که شما اختلاف سنی دارین یعنی خانومتون الان باید 43 ساله باشن. به نظرم بازم سن ایشون اونقدی نیست که انقد بی انگیزه باشن و بیحوصله... مادر من الان 50 سالشه از من حوصلش بیشتره واسه بیرونو تفریح.

    من فک میکنم مشکلات گذشته ایشون بی تاپیر نبوده بهتره به مشکلاتشون توجه کنین. هم چنین اخلاق و برخورد خودتون. درسته که دوسشون دارید ولی نحوه ی برخورد با مشکلات و ابراز هم خیلی مهمه. فکر میکنم به یک روانپزشک و روانشناس احتیاج دارید.
    همیشه لبخند بزن......
    برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
    گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..


  14. 7 کاربر از پست مفید anisa تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 19 تیر 93), deljoo_deltang (چهارشنبه 18 تیر 93), meinoush (چهارشنبه 18 تیر 93), pasta (چهارشنبه 18 تیر 93), roze sepid (چهارشنبه 18 تیر 93), ساحل75 (پنجشنبه 19 تیر 93), شیدا. (چهارشنبه 18 تیر 93)

  15. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 تیر 94 [ 17:38]
    تاریخ عضویت
    1393-4-17
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    990
    سطح
    16
    Points: 990, Level: 16
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بلهو حرفاتون جامع بود. واقعا جامع. خداییش یه جاهایی احساس کردم توی زندگی من هستین. اما می دونید... همش این نیست. یعنی خیلی چیزایی که شما می گید رو توی 3-4 سال گذشته امتحان کردم. ولی به جواب نرسیدم.
    لطفا به این نکته توجه کنی:
    زن من، هر رفتاری که ازش بوی عشق بیاد یا مثلا (ببخشید.. به قول اون لوس بازیا!!) رو شدیدا سرکوب می کنه. به خدا توی عمرم هیچ کس نتونسته بود با حرفاش یا کاراش سنگ رو یخم نکگرده بود ولی خانومم... بارها بهش گفتم دوستت دارم و اون نه تنها هیچ وقت جوابی نداده، بلکه تو 60 درصد موارد، یه چیزی می گه که خودم خجالت می کشم.
    دوستش دارم ولی بیحوصلس. بی اخلاقه و بی صبر. می ترسم از انتهای کار. من که قربانی شدم (شاید اونم (شاید نه حتما) بنوعی قربانی شده) اما دوست ندارم بچه هام خدای نکرده به مشکل بخورن. به خدا اگر بچه نداشتم، طلاق نمی دادئم، ولی از همین لحظه، چنان گم و گور می شدم که اون حتی دیگه اسمم نشنوه

  16. کاربر روبرو از پست مفید وحیدوحید تشکرکرده است .

    شیدا. (چهارشنبه 18 تیر 93)

  17. #20
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    از اول اینطوری بوده که دوست داشتن شما رو سرکوب کنه؟ اگه اینطوره چی باعث شد بخواین هر دوتون که زن و شوهر باشین و کنار هم باشین؟
    همون افسردگی و ناراضی بودن از بعضی چیزا که دوستان گفتن معقوله که روانپزشک و مشاور می رین
    اگه هم از اول سرکوب کردن شاید از عشق از دوست داشتن از وابسته شدن و دوباره از دست دادن می ترسن

  18. 3 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    anisa (چهارشنبه 18 تیر 93), deljoo_deltang (چهارشنبه 18 تیر 93), شیدا. (چهارشنبه 18 تیر 93)


 
صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.