بررسی هوشمندانه ی شما ،اشتباه بودن بخشی از تحلیل قبلی من رو اثبات کرد .
پاسخی که ایشون به سوال شما داده نشان از علاقه به دوست پسر سابقش داره؛ که البته این علاقه ،که بعد از خوش گذرونی اون آقا پسر همچنان پا برجاست نشان از بی تجربگی و بچه بودن این دختر خانم داره. فکر میکنم بیشتر از اینکه روی شما به عنوان همسر آیندش حساب کنه ، میخواسته پیش یه نفر درد دل کنه و خودش رو خالی کنه(عطف به پست 1).
به نظر من همه چیز روشنه و نقطه ی ابهامی نیست؛ایشون فرد قابل اعتمادی برای ازدواج، دسته کم توی این سن و سالش، نیست و قضیه منتفیه.
موفق باشید.
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
ویرایش توسط m.reza91 : چهارشنبه 18 تیر 93 در ساعت 05:15
علاقه مندی ها (Bookmarks)