به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    بررسی هوشمندانه ی شما ،اشتباه بودن بخشی از تحلیل قبلی من رو اثبات کرد .
    پاسخی که ایشون به سوال شما داده نشان از علاقه به دوست پسر سابقش داره؛ که البته این علاقه ،که بعد از خوش گذرونی اون آقا پسر همچنان پا برجاست نشان از بی تجربگی و بچه بودن این دختر خانم داره. فکر میکنم بیشتر از اینکه روی شما به عنوان همسر آیندش حساب کنه ، میخواسته پیش یه نفر درد دل کنه و خودش رو خالی کنه(عطف به پست 1).
    به نظر من همه چیز روشنه و نقطه ی ابهامی نیست؛ایشون فرد قابل اعتمادی برای ازدواج، دسته کم توی این سن و سالش، نیست و قضیه منتفیه.
    موفق باشید.
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : چهارشنبه 18 تیر 93 در ساعت 05:15

  2. 5 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    amir1364af (چهارشنبه 01 مرداد 93), hossein7 (پنجشنبه 19 تیر 93), mohammad6599 (پنجشنبه 26 تیر 93), mordad (پنجشنبه 26 تیر 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 18 تیر 93)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 26 مهر 93 [ 20:05]
    تاریخ عضویت
    1393-4-20
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    241
    سطح
    4
    Points: 241, Level: 4
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    100 Experience Points3 months registeredTagger Second Class
    تشکرها
    18

    تشکرشده 52 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز
    بر اساس تجربه میخوام چندتا موضوع رو برات مطرح کنم که امیدوارم کمکت کنه :

    1) سن ازدواج یک مسئله خیلی مهمه و از اونجایی که این دختر خانوم فقط 16 سالشونه به نظر من مناسب برای ازدواج نیستند. یکی از دوستان من هم در شرایط سنی شما ازدواج کرد که متاسفانه بدلیل اینکه دختر خانوم هنوز به بلوغ فکری نرسیده بود کارشون بعد از یک سال به طلاق کشید. درسته که دختر ها نسبت به پسرها در سن کمتر به بلوغ میرسند ولی در جامعه امروز باید اعتراف کرد که دختر ها نیاز دارن (تاکید میکنم که نیاز دارن) تا بچگی کنن،سر به هوا باشن، شیطونی کنن، از نرم افزار هایی مثله واتس آپ و وایبر و ... استفاده کنن و دلیلش اینکه هم سن و سالهای اونام دارن این کارارو انجام میدن و اونام میخوان که این چیزارو امتحان کنن ولی کسی که سن و سالش بالاتر باشه مطمئنا این دوره رو گذرونده. اگه قرار به ازدواج با دختر کم سن و سال باشه توی این دوره زمونه با دختر 16 ساله ای میشه ازدواج کرد که یا توی روستا باشه یا خانواده خیلی مذهبی داشته باشه یا از اقوام نزدیکتون باشه که شناختتون نسبت بهش کامل کامل باشه.

    2) مسئله دوست پسر داشتن دخترخانوم هارو از دو منظر میشه برای آقایون تفکیک کرد:
    - بعضی از آقایون نسبت به این موضوع تعصب خیلی شدیدی دارن که به هیج وجه نمیتونن این قضیه رو هضم کنن. اگر شما از این دسته آقایون هستین ولی بخاطر علاقه ای که ایجاد شده میخواین از این قضیه چشم پوشی کنین بهتون توصیه میکنم مراقب باشین و سریع تصمیم نگیرین (و به نظر من با این شخص ازدواج نکنین)

    -ولی بعضی از آقایون نسبت به این قضیه روشن فکرتر هستن مثل عموی خود من که این موضوع اصلا براش مهم نبود و با اینکه میدونست خانومش قبلا دوست پسر داشته ولی باز هم با ایشون ازدواج کرد و الان بسیار هم با خوشبختن.

    3) صداقت و اعتماد به شخص مقابل مههههههههههههههمترین اصل برای ازدواجه . من مورد مشابه سراغ داشتم که سرانجام کارشون خیر نشده و ......

    پس اول نسبت به جنبه خودت مطمئن شو ، خوب فکر کن ، به خدا توکل کن و بعد پا پیش بزار

    اینا فقط نظرات من بود امیدوارم کمکت کنه
    ویرایش توسط سیاه و سفید : پنجشنبه 26 تیر 93 در ساعت 01:11

  4. 4 کاربر از پست مفید سیاه و سفید تشکرکرده اند .

    amir1364af (چهارشنبه 01 مرداد 93), hossein7 (شنبه 04 مرداد 93), mordad (پنجشنبه 26 تیر 93), sanjab (پنجشنبه 26 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راه درستی رو دارم میرم؟
    توسط coastmelody در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 17 تیر 96, 21:12
  2. آيا خيانت براى چهارمين بار قابل بخشش است؟؟؟؟
    توسط terme00 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 خرداد 93, 12:20
  3. نظرسنجی: چرا اکثر مواردطلاق با خشونت مردان همراه است؟؟؟؟
    توسط fatima86 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 مرداد 92, 01:48
  4. ايا اين ازدواج به صلاح هست؟؟؟؟ (تفاوت های مذهبی)
    توسط taranom_123 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 05 آذر 90, 14:35
  5. حاشا كه از هستی كم بیاورم!!!
    توسط غریب آشنا در انجمن عیدانه های همدردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 87, 15:37

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.