سلام عزیزم ازچی میترسی چزا آرامشت بهم بخوره میترسی شوهرت طلاقت بده؟!!!! عزیزم وقتی تو پا پیش بذاری و سعیتو بکنی و اونا تو رو پس بزنن درنظر همسرت عزیزتر و محترمتر میشی بعدم یه تجربه شخصیمو بگم من اول عقدم خیلی عزیزبودم مادرشوهرم کمتر از عزیزم و قربونت برم نمیگفت منم خیلی بهشون احترام میذاشتم تا اینکه سرجریاناتی رو شد که دارن از زندگی ما سواستفاده میکنن یه جورایی پسرشون لو داد همش هم داشتن برا زندگیمون چه ازلحاظ مالی چه رابطه بین من و همسرمو خراب میکردن که کم کم منم نتونستم کارا وتوقعات و دخالتاشونو تحمل کنم و یکسال حتی بیشتر بینمون درگیری بود حالا شما شوهرت ظرف شماست ولی شوهرمن بسکه وابسته به مادرش و دهن بین بود طرف اونا بود هربار مادرش برامن خط و نشون میکشید که پسرم طلاقت میده جالبه که منن بیشتر از اونا و پسرشون طالب طلاق گرفتن بودم ولی باوجود وابستگی شوهرم به خونوادش و حرفاشون چون دوسم داششت هرچه بیشتر میدیدن که شوهرمن میچسبه به من و باهم خوشیم کم کم دخالتاشون تموم شد و پاشونو کنار کشیدن درحدی تغییر کردن که چپ و راست مادرشوهرم ازم میخاد که بیاپیشمون بیا ببینیمت حتی بعضی وقتا که باشوهرم مشکل پیدا میکنم طرف منو میگیرن و نصیحت پسرشون میکنن مادرشوهرمن ادمی بود که اگر میدید من و شوهرم داریم میگیم و میخندیم هرکاری میکرد تاما رو به جون هم بندازه و هرجور بود پسرشو پرمیکرد که اذیتم کنه حالا هم اینجوری عوض شده ..
توهم پا پیش بذار وقتی رفتار تو درست باشه همسرتم پشتت باشه و دوست داشتن و عشقتونو ببینن اونا هم عوض میشن اوناهم پدرمادرن دلشون که از سنگ نیست. ببخشید پرحرفی کردم ایشالا مشکلت حل میشه فقط رو اعتمادبنفست کارکن








علاقه مندی ها (Bookmarks)