ممنون از راهنماییتون.
ولی مشکل اینجاست که میدونم اونم دوستم داره(البته تا یک سال پیش که اینطور بود) اما بخاطر مخالفت خانوادم مجبور شدم قیدشو بزنم. اما روز به روز که میگذره و به خوبی هاش که فکر میکنم (نه که بخوام فکر کنم.ناخودآگاه میاد توی فکرم) بیشتر و بیشتر بهش علاقمند میشم. دیگه واقعا مثل اسب توی گل گیر کردم:(








علاقه مندی ها (Bookmarks)