سلام عزیزم.منم.گاهی اوقات اینجوری میشم.البته خودمو توی خواب نمیبینم.ولی خیلی وحشت میکنم و دوست دارم هرچه سریعتر از خواب بیدار ولی باهزار زحمت بیدار میشم...پرسیدم میگن فشار عصبیه..فک کنم درست باشه آخه خیلی استرس دارم و همش نگران...ولی تو رو نمیدونم.شاید توهم مثل من ذهنت پر از فکرشده باشه.اینجور نیس؟
- - - Updated - - -
یه نکته ی مهم دیگه هم بگم...شبا که میخوابی..رو کمر نخواب...رو دنده هات بخواب.








علاقه مندی ها (Bookmarks)