سلام
میخواسم نظر بدم اما دیدم محیط و حرفها زنانه هست و فقط حرفی زده میشه که احساسات منفی تخلیه بشه!
بهتون پیشنهاد میکنم لینک زیرو دنبال کنید و بگیرید و گوش کنید :
http://shahinfarhang.ir/post/7/%D8%A...%86%DA%AF.html
موفق و پیروز باشید
تشکرشده 288 در 108 پست
سلام
میخواسم نظر بدم اما دیدم محیط و حرفها زنانه هست و فقط حرفی زده میشه که احساسات منفی تخلیه بشه!
بهتون پیشنهاد میکنم لینک زیرو دنبال کنید و بگیرید و گوش کنید :
http://shahinfarhang.ir/post/7/%D8%A...%86%DA%AF.html
موفق و پیروز باشید
setareh 1390 (دوشنبه 16 تیر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)