همگی ممنونم که راهنمایی کردین
شیدا خانم اون استاد نمره واقعی منو نداده من مطمئنم که بالاترین نمره رو میگیرم. اصلا وقتی با یکی از بچه سوالات رو چک میکردیم دوستم 7 نمره رو اشتباه نوشته بود ولی به اون نمره 19 داده، وقتی خودش نمرشو دید تعجب کرد بهش گفتم چه جوری اصلا حرفی نداشت بگهف گفت باهات لج افتاده کاریش هم نمیشه کرد بخدا مطمئم که این استاد داره به عمد با من اینجوری رفتار میکنه تازه وقتی بچه دیگ اعتراض کردن برگشونو نشون داد اما وقتی من خواستم برگمو ببینم گفت نمره شما همین هست و بعد بهم ایمیل زد که اگه فرافکنی کنی عواقب بدی برای شما بهمراه دارد. تازه وقتی به مدیر گروه گفتم رفت باهاش صحبت کرد یه نمره بهم اضاف کرد که بعد از یه روز دوباره همونو کم کرد و یه نمره به همه بچه ها اضاف کرد به نظر شما این ادم روانی نیست؟؟؟
من اصلا دلیل رفتارشو نمیدونم چیه ، بخدا من همیشه دنبال درس بودم هیچ وقت دنبال مسائل دردسر ساز نبودم هیچ بی احترامی بهش نکردم. وقتی به مدیر گروه گفتم دلیل این ایمیلش چیه اصلا جوابی نداشت بگه ولی گفت نباید اینو برات می فرستاد منم گفتم میخام این ایمیلشو برای رئیس دانشکده بفرستم حتما باید دلیلی باشه که استاد دانشجو رو اینجوری تهدید میکنه. حالا هم مرتب نمره بقیه بچه ها رو بالا میبره و تایید نمیکنه میخاد کاری کنه که من عکس العمل بدی انجام بدم تا بتونه علیه من استفاده کنه.اینطور نیست؟؟؟؟
این ادم واقعا راونیه








علاقه مندی ها (Bookmarks)