خب نزار این فرصت برای مادرت پیش بیا که درد دل کنه ، مثلا تو جمع های خانوادگی تا دیدی با کسی تنها شده و احتنال میدی شروع کنه به درددل برو و بحث رو عوض کن و تو بحثشون شرکت کن ...
تشکرشده 352 در 135 پست
خب نزار این فرصت برای مادرت پیش بیا که درد دل کنه ، مثلا تو جمع های خانوادگی تا دیدی با کسی تنها شده و احتنال میدی شروع کنه به درددل برو و بحث رو عوض کن و تو بحثشون شرکت کن ...
setareh 1390 (دوشنبه 16 تیر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)