سلام
من کاملا درکتون می کنم .
با احترام به نظرات همه عزیزان ولی متاسفانه فکر نمی کنم راهنمایی دوستان تاثیر چندانی داشته باشه ، در نهایت بابت این همه تلاشی که می کنید نتیجه اندکی حاصل می شه ،به نظر من احتمالا همسرتون مشکل هورمونی دارند و احتمالا کمبود استروژن ، به نظرم اول یه تست هورمونی ببریدشون .
به هر حال نمی تونید انتظار تغییر چندانی داشته باشید به قول صابر توی سریال ستایش " فلزش همینه "
اگر شما گرم مزاج باشید ( که احتمالا هستید ) بعد از ازدواج به شدت اذیت خواهی شد .
حتما حتما مشاوره حضوری برید . شاید جدایی با همه مشکلاتش بهتر از ادامه زندگی باشه .
خوشبخت بشید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)