سلام با تشكر از همه دوستان من ميدونم خيلى ناقص حرف ميزنم از نظر وضعيت مالى كه دوست عزيز كفتن تورو خدا يه طرفه به قاضى نرين از نظر مالى خانواده ما و ايشون در سطح خوبه جامعه هستيم ايشون وضع ماليشون خوب هست اما من از نظر مالى هيج مشكلى ندارم وحتى هزينه هايى كه براى دخترم ميكنم از بدر خودم ميكيرم كه اكر احتياج داشتم ميتوانستم مهريه و طلاهايى كه حتى خانواده خودم دادن ميكرفتم حتى نفقه اى از ايشون بابت دخترم نميخوام و من صرفاً فقط به خاطر علاقه اى كه به ايشون دارم وميدونم ايشون هم همين حس و دارن مصرم
دخترم با من زندكى ميكندالبته همسرم كفتن تا زمانى كه ازدواج نكردى اجازه ميدم در كنارت باشه ازدواج ما يك ازدواج فاميلى بود البته از اقوام دور و خانواده ها از هر نظر شباهت فراوان به هم دارند زمانى هم كه طلاق كرفتيم ما به هيج يك از اعضاى خانواده ى دو طرف نكفتيم جون قصدمون بود دوباره با هم زندكى كنيم اما يه مسايلى بيش اومد كه خانواده ها فهميدن و نشد كه خودمون حلش كنيم شوهرم روز طلاق به من كفت طلاقت ميدم ببينم واقعاً ميخواى زندكى كنى يا نه ازادى كه برى اكر موندى يعنى فقط يك اشتباه بوده اما خانواده ها وارد داستان شدن و يه جورايى جبهه كيرى هر دو طرف شروع شد و در مورد خصوصيات همسرم ايشون از نظر من يك فرد ايده ال هستن براى بنده
از نظر ظاهرى ايشون به ٣٠ ساله ها بيشتر شباهت دارن هر جند سن براى من مهم نيست اون حس ارامشى كه در كنار ايشون دارم وعشقى كه به همسرم دارم دليل اصلى من براى رجوع البته اين هم ميدونم تمام اشتباهات از طرف من بوده و واقعاً نميتونم حسى كه به ايشون دارم را فراموش كنم يا اينكه به شخص ديكرى بيدا كنم اما ميدونم كه قدر عشقمون ندونستم اما واقعاً اون زمان مثل مسخ شده ها بودم
و كاربر عزيزي كه با علامت تعجب نوشته بودن به قول خودتان زيبا هستين
همسرمهم جذاب هستن اكرم ذكر كردم در مورد زيبايي جون ميدونم معمولاً با اين اختلاف سنى اكثريت اين تصور ميكنند كه حتماً دختر بايد يه ايرادى بايد داشته باشه ًاز نظر ظاهرى ودر مورد خواستكارهاى من اين هم ميتونم بكم كه من از فاميل مشتركمون هم خواستكار داشتم و از تمام جزييات زندكى مشترك من اطلاع داشتن البته اشخاص بهتر از من هم براى همسرم هست هدفم از اين حرف اين بود كه دوست عزيز نوشته بودن كه شرايط براى بنده بابت ازدواج سخت است بابت كذشته تاريكم اينها را بازكو كردم و كه اين سوتفاهم بوجود نياد
من دنبال شخص ديكرى نيستم كه به اشتباه فكر نكنين جون شخص ديكرى نيست من مصر به رجوع به همسرم هستم
البته دوباره تكرار ميكنم كه در كذشته اشتباه كرده ام






علاقه مندی ها (Bookmarks)